Airplay

Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
460
Ik heb een site op mijn desktop waarop ik films kan kijken en dat gaat prima. Nu heb ik apple tv gekocht om die films op mijn tv af te spelen maar ze komen schokkerig op de tv. Dus met tussenpozen staat het beeld stil. Wat kan er fout zijn.
 
Laatst bewerkt:
En het zou niet van belang zijn om te vermelden HOE de apple tv verbindt met de desktop? Bedraad of draadloos, en (indien draadloos) wat voor wifi netwerk het over gaat, hoe snel de Apple tv daarmee communiceert, hoe snel de desktop pc ermee communiceert, of er vanaf de desktop op dat moment nog andere netwerk-gerelateerde dingen gedaan worden (downloaden :mad: etc.), of er veel wifi netwerken in de buurt zijn die de wifi snelheid van jouw netwerk verminderen, de afstand tussen de Apple tv (en of er muren/plafonds tussen zitten) en je wifi router, de afstand (en of er muren/plafonds tussen zitten) tussen de desktop pc en je wifi router, ...

Niet dat ik van plan was om inhoudelijk te reageren op je vraag, maar ik hint in de eerste paragraaf wel waar je naar zou kunnen kijken (indien desktop en/of Apple tv draadloos netwerken).

Tijs.
 
Je kunt toch wel even aangeven of de Apple tv bedraad Internet heeft of draadloos? En of het werkstation bedraad Internet heeft of draadloos?

Tijs.
 
Apple tv

We hebben het op draadloos en bedraad geprobeerd. De desktop is bedraad en de Apple tv zit met een HDMI kabel aan de televisie en de televisie hebben we draadloos en bedraad geprobeerd.
 
Is de Apple tv bedraad of draadloos verbonden met je thuisnetwerk?
Als je namelijk afspeelt vanaf de Apple tv op je 'gewone' tv (via HDMI), dan is de Apple tv het apparaat dat verbindt met je desktop pc, niet de televisie...

Tijs.
 
Apple tv

De Apple tv zit aan de smart televisie met de HDMI kabel. De gewone computer staat in een andere kamer en is bedraad. Vanaf de gewone computer,waar de films op staan gaan ze via de Apple tv naar de smart televisie. En de smart televisie hebben we bekabeld en draadloos geprobeerd.
 
"[...]Vanaf de gewone computer,waar de films op staan gaan ze via de Apple tv[...]
Dus over het netwerk vanaf de gewone computer naar de Apple tv (en daarna via HDMI naar de tv), toch? Dus moet ik weten of de Apple tv bedraad of draadloos netwerkt/Internet...
Het is hier niet relevant op welke manier de smart tv met het netwerk verbonden is, het gaat om de Apple tv!

[Laatste keer dat ik het vraag, trouwens. Het moet nu toch wel duidelijk zijn wat ik vraag... :rolleyes:]

Tijs.
 
Ik zou zeggen: sluit de Apple tv eens tijdelijk bedraad aan en kijk of het dan niet optreedt.
Is er dan geen probleem, dan ligt het aan de wifi.
Is hetzelfde probleem er dan toch, dan ligt het aan de Apple tv.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan