Gratis Malware bytes anti Malware

Status
Niet open voor verdere reacties.

noliko

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Berichten
194
Het lukt mij maar niet om de gratis versie van Malwarebytes te downloaden . Ik krijg telkens de melding : Your free trial expired has expired . Wat doe ik verkeerd ?
 
Wanneer krijg je die melding ? Toch niet als je hem download maar bij gebruik neem ik aan ?
 
Bij de installatie heb je waarschijnlijk het vinkje laten staan bij de tiralperiod van de pro. Als je dat doet werkt ook de gratis versie niet meer na de trial periode.
Let bij de install op dat vinkje!!!!!!!!!
 
Ik zal hem eens opnieuw installeren en er op letten . Van welke site downloaden jullie Malware . Mijn Norton 360 laat het downloaden van de site Softonic niet toe .
 
Zoals gezegd heb je een vinkje niet weg gehaald waarschijnlijk.

Verder moet je NOOIT iets van Softonic downloaden, daar zit altijd rommel bij dus logisch dat Norton waarschuwt.

En Malwarebytes download je gewoon van de Malwarebytes site, waar anders ? ;)


https://www.malwarebytes.org/
 
Ik krijg nog altijd de melding : uw gratis proefversie is afgelopen .
Ik ben naar de site geweest die jullie mij aanbevolen hebben , heb op free version download geklikt dan op For Home en verder laten installeren .
Als ik op het bureaublad het icoon van Malwarebytes aanklik krijg ik bovenvermelde boodschap .
Tijdens de installatie heb ik ook nergens iets gezien van een kruisje aan of uitvinken .
 
De oude is verwijderd in het Configuratiescherm , programma's en onderdelen .
 
Waarschijnlijk staat er nog een trial key in je register. Kijk eens via regedit of je ( afhankelijk van je windows versie 32 of 62 bits) één van deze keys ziet staan in je register.

32 Bit – HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\\Malwarebytes’ Anti-Malware
64 Bit – HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Malwarebytes’ Anti-Malware
 
De tool van terrarabo heeft zijn werk gedaan . Daarna malware opnieuw geïnstalleerd en toen ben ik dat kruisje ook tegen gekomen . Alles werkt nu perfect .
Bedankt .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan