3- film afspelen op mijn Bluray speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

noliko

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Berichten
194
Ik heb een 3-D film (Gravity ) gebrand op een DVD schijf en deze willen laten afspelen op mijn Panasonic full HD 3- D plasma tv d.m.v. mijn Samsung Bluray speler maar ik krijg de melding dat de DVD niet kan geladen worden .
 
Ben zo vrij geweest om je vraag te verplaatsen naar de juiste sectie.

Is de inhoud van de dvd wel zichtbaar in de speler van je pc? Zo niet dan vermoed ik de schijf niet is gefinalized, of dat de schijf zelf niet compatible is met je stand alone BR speler.
 
Ja , op mijn PC speelt hij af maar wel met een dubbel beeld ( zal wel te maken hebben met 3- D )
 
Wat voor een bestanden staan er nu op de DVD? Is het een echte DVD layout met verschillende .BUP, .VOB en .IFO bestanden?
 
Laatst bewerkt:
is de bluray speler wel een 3D speler ?
is de brander wel een 3D brander ?

bij een "normale" film zal je hem toch eerst moeten converteren alvorens te branden.
 
Laatst bewerkt:
Het is een Samsung 3-D Blu ray speler die 3D Blu-ray discs, standaard Blu- rays discs als Dvd's afspeelt .
 
Als je een bestand met die naam op een DVD schijf hebt gebrand is dat nog geen DVD dus dat zal de speler inderdaad niet herkennen.
 
Hernoem hem eens van .YIFY naar .MKV Speelt de PC hem dan goed af? Als dat werkt gaan we verder.

Dat dubbele is inderdaad de 3D. Het gebruikte 3D type staat in de naam van het bestand. In dit geval SBS dat staat voor Side By Side. 2 beelden naast elkaar dus.
 
Met YIFY speelde hij de film wel af op mijn PC maar dus niet op mijn 3- D TV . Ik zal hem eens omzetten .
 
Als je hem hernoemd hebt naar .MKV zal hij nog steeds niet door de Blu-ray speler worden afgespeeld maar dan weten we om welk bestands type het gaat.
 
Mijn Samsung speelt wel .mkv af. Dus je hebt een kans.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan