Totmtom one xl vind geen kaart na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

ahmedel

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2015
Berichten
5
Na een update geeft mijn TomTom dat er geen kaart op staat?

Heb back-up geprobeerd maar dat helpt ook niet.

Wie weet wat ik kan doen om kaart op mij tt te zetten?

bvd
 
Hallo,

Heb je wel genoeg ruimte op je TT. Extern kaartje vol of zo. Of je hebt er teveel op staan
 
nee kaart is nog niet vol. En de update is wel goed gegaan volgens TomTom home maar na het opstarten van tt zelf geeft hij aan geen kaarten gevonden.
 
Je kunt via tomtomhome of mydrive je besturingssysteem er af gooien.
Als je hem dan opnieuw aan de computer hangt gaat tomtomhome weer het originele besturingssysteem er op zetten en dan zou het weer moeten werken.
Ik heb het zelf ook een keer zo gedaan en het werkte. Daarna nooit meer een update gedaan.
 
Als er al eens een gekraakte kaart opgezet is dan is nu je navcore weer origineel en zal de kaart niet meer werken.
 
Maar hoe haal ik alles af van mijn tt? En zet ik hem weer op originele staat.
 
Net als bij een pc maak ik altijd een image van de kaart... bij problemen... zet je die terug... werkt het dan nog niet dan weet je tenminste zeker dat het daar niet aan ligt maar aan de TomTom zelf... Heb je nu niks aan maar voor de volgende keer...
 
Als alles op een Sd kaartje stond dan kan ik je wel helpen. En als er een Sd kaartje in kan dan kan ik je ook wel helpen.
 
Ok er zit wel een sd kaart in. Alleen weet ik nu niet waar alle info op staat op tt of sd. Weet ook niet meer wat er wel en niet opstaat. Dus hulp zou top zijn Willem.
 
Ik heb een jou een e mail gestuurd maar ik heb nog geen reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan