Brother printer en scannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Ik wil met een Brother printer DCP-J4120DW scannen, maar ik krijg het ControlCenter4 niet open! Weet iemand raad hoe het te openen? Wat zou de oorzaak van het niet kunnen openen kunnen zijn?
 
Wat gebeurt er dan ? Krijg je een melding ?
Software al opnieuw geïnstalleerd ?
 
Er gebeurt niks. Ik krijg geen melding en de software heb ik reeds opnieuw geïnstalleerd. Eigenaardig is wel dat het klikken op "Scanner Toepassing", dus waar ik blijkbaar de resolutie kan instellen, wel opent. "Scanners en Camera's" opent ook.
 
Heb je iets veranderd en is dit opeens of altijd al gehad ?
Heb je alleen Controlcenter 4 opnieuw geïnstalleerd of de hele printer/scanner opnieuw geïnstalleerd ?
 
Het is een nieuw aangekochte printer en die werd voor de eerste keer geïnstalleerd (draadloos). Ik heb de ganse map (of het ganse bestand) Brother Utility's opnieuw geïnstalleerd.
 
Dank voor de reactie. Ik moet wel zeggen dat draadloos printen geen enkel probleem is. Alvorens Brother te bellen zal ik eerst de volledige printerinstallatie nog eens opnieuw doen. Ik hou je op de hoogte.
 
Terrarabo, Ik heb de volledige installatie opnieuw gedaan en mijn probleem is opgelost. Dank voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan