• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

controle of alle diensten zijn verzekerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan moet dit toch voldoende zijn:
Code:
=ALS(OF($B37="";AD$36="");"";SOMPRODUCT(($B$7:$B$34=$B37)*($D$7:$AH$34=AD$36)))[COLOR="#FF0000"][B]*"04:00"[/B][/COLOR]
En de celeigenschappen op tijd uu:mm zetten.
 
Beste Cobbe,

Als ik dit in het bestandje plaats dan krijg ik een kringverwijzing.
En dit is voor één code als ik het goed voor heb? Hoe zet ik er de andere codes ook en bij? is dit met "EN" of hoe doe ik dit?

Alvast bedankt
 
Beste Amice

Om de melding #waarde te doen verdwijnen is deze code dan niet juist ofzo???
Code:
=ALS.FOUT(OF($B46="";AD$45="");"";SOMPRODUCT(($B7:$B$34=$B46)*($D$7:$AH$34=AD$45)))*"04:00"

De foutmelding blijft staan als ik deze door trek naar de desbetreffende cellen!

Enig idee waar ik de fout heb gemaakt.

alvast bedankt
 
uitgaande van de formule van Cobbe:
Code:
=ALS(OF($B37="";AD$36="");"";SOMPRODUCT(($B$7:$B$34=$B37)*($D$7:$AH$34=AD$36)))*"04:00"

wordt het zo:
Code:
=[COLOR="#FF0000"]ALS.FOUT([/COLOR]ALS(OF($B37="";AD$36="");"";SOMPRODUCT(($B$7:$B$34=$B37)*($D$7:$AH$34=AD$36)))*"04:00"[COLOR="#FF0000"];"")[/COLOR]
 
Ik snap dat allemaal niet meer, die formule werkt toch gewoon.
Wat doe jij daar allemaal mee om dat niet werkend te krijgen.
 

Bijlagen

  • hlpm240215-2 (cobbe).xlsm
    59,2 KB · Weergaven: 9
Beste hai je , en Cobbe

@Hai je ... thx werkt schitterend :)

@ Cobbe .... jong dat wil je echt niet weten wat ik hier allemaal zit te knoeien!!!! maar aan de andere kant ... zo leert een mens altijd maar bij !
Toch altijd leuk te weten dat er mensen zijn die niet opgeven aan de knoeiers en ze blijven verder helpen ondanks dat de nagels er af zijn tot op het vel ! hahahahahaha

Ik modder nog een beetje aan met het bestand en wanneer ik het zooitje weer eens de nek heb omgedraaid gil ik jullie hulp weer in!
Ok als ik de vraag nog een beetje open laat staan?

Hartelijke dank

@ Cobbe ik kom regelmatig in Middelkerke... je hebt zeker een dikke pint verdient!
 
Daar hou ik u aan.
Ik zal een petje dragen met opschrift "Cobbe" :)
 
Zonder enig mankeren!
Ik laat je wel weten wanneer ik in de buurt ben !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan