Access database online krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

IntelliSense

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2015
Berichten
5
Hallo beste mensen

Ik ben een student en zit in het 6de jaar informatica beheer.
Voor mijn GIP moet ik een database online zetten. In deze database staaan allerlei producten,via deze database moeten gebruikers zich ook kunnen registreren en aanmelden.


Mijn website word volledig gemaakt in ASP met als IDE "Visual Studio Webdeveloper 2010 Express" en als webhost koos ik voor "somee".
Het rare aan mijn probleem is, dat de website local op mijn PC wel werkt, maar zodra ik hem online zet geeft hij error's waar hij er eigenlijk geen moet geven.

Ik heb het zo geprogrammeerd, dat het wachtwoord tussen de 6 en de 14 char's lang moet zijn, ik neem dan bv. 8 char's geeft hij een error (online maar niet lokaal)

Hij kan wel zien of een gebruiker al bestaat, wat er dus wel op wijst dat er een connectie is met de database.
Ik vermoed dat de fout in de webconfig zit maar ben niet zeker.

De link naar mijn website is: www.bram.somee.com
Aanmelden/ registreren kan je hier: www.bram.somee.com/Account.aspx

De code van webconfig (connection strings):

<connectionStrings>
<add name="LoginConnectionString" connectionString="Provider=Microsoft.ACE.OLEDB.12.0;Data Source=|DataDirectory|\FoodiesDB.accdb" providerName="System.Data.OleDb"/>
<add name="ConnectionString" connectionString="Dsn=MS Access Database" providerName="System.Data.OleDb"/>
<add name="LoginConnectionString1" connectionString="Provider=Microsoft.ACE.OLEDB.12.0;Data Source=|DataDirectory|\FoodiesDB.accdb;Persist Security Info=True" providerName="System.Data.OleDb"/>
</connectionStrings>



Is er iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen?
Ik zit al dagen naar mijn fout te zoeken, maar kan hem niet vinden.



Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan