Geen koppeling met adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar daar was het makkelijk. Ik vond "apparaat toevoegen" en van daar af ging het als vanzelf. Ik begrijp dat ik de hoofdtelefoon moet koppelen vanuit de PC maar dat is met die adapter wel anders. Zien wat de producent König zegt (als die al antwoordt)
 
Die sleutel wordt in werking gesteld door die optie 2, die op disabled gezet?, en die koptelefoon heeft die beveiliging niet en is ook niet nodig ervoor.
 
Mag ik nog eens herhalen wat er mis gaat?
1. Ik druk bij de hoofdtelefoon op het BT-toets. Het lampje begint blauw/rood te flikkeren.
2. Op de PC klik ik op "Bluetooth apparaat toevoegen".
3. Ik krijg een venster en klik op zoeken. De hoofdtelefoon wordt gevonden CSBTHS100 samen met andere toestellen.
4. Ik selecteer de hoofdtelefoon en klik op "toevoegen".
5. In het volgende venster selecteer ik "geen sleutel gebruiken" (de hoofdtelefoon heeft geen sleutel)
6. Ik klik op toevoegen en krijg het bericht "Het bluetooth apparaat is verbonden met uw computer". Ik klik op "Voltooid'
7. Dan zou het blauw/rood lichtje moeten uitgaan, maar dat gebeurt niet.
8. Ik hoor niets..
Koppelen van de hoofdtelefoon met een laptop (met bluetooth) lukt wel. Ligt het dan aan mijn pc? Die misschien geen geluid doorgeeft? Of ergens een instelling bij de computer? (ik werk met XP)
 
a. Je vertelde dat je bij andere computers/laptops geen problemen had. Ik heb dit al eerder gevraagd: Heb je precies dezelfde procedure gevolgd als op de computers/laptops waar je geen problemen had?
b. Heb je bij die andere computers inderdaad ook geen code ingegeven bij de pairing? Alternatief zou je 0000 kunnen proberen.

Meer tips heb ik niet. Ben zelf nu bezig om een Samsung Galaxy S5 via Bluetooth te koppelen met mijn laptop, en dat is ook (nog) geen succes (de S5 wordt niet eens gezien door de laptop. ;))

Tijs.
 
Sorry, wat bedoel je met "mixer"? Als je bedoelt bij "Hardware" bij "Bluetooth-apparaten" dan staan daar twee items
Microsoft enumerator voor Bleutooth
en Generic Bluetooth Radio".
Of bedoel je iets helemaal anders?
 
Inmiddels heb ik het nog eens geprobeerd en dit keer heb ik bij sleutel 0000 ingevuld; Nu staat de hoofdtelefoon bij "apparaten". Als ik op toevoegen klik stata er "Het apparaat is al verbonden met uw computer". Maar er komt geen geluid..
Voor het koppelen met de laptop was het eenvoudig: klikken op het Bt icoon, de koptelefoon detecterrbaar zetten, en klikken op "koppelen" en hop, daar heb je muziek...
 
Rechtermuisklik op het speakericoontje in de systemtray en kiezen voor volumeregeling openen, bij die andere optie kun je zien of daar het goede apparaat is geselecteerd.
 
Bij volumeregeling hebben ik alle volumes open gezet. Bij "igeschappen van audio aanpassen" kan ik bij "audio" alleen maar voor standaardapparaat "Realtek audio rear output" kiezen.
 
Kijk eens op die laptop waar het wel werkt hoe dat daar staat als de BT hoofdtelefoon daar aan hangt.

Heb hier niets om het in te stellen en dat door te geven, helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan