Clip cnv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barutsu

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2010
Berichten
14
Goeiemiddag,
Mijn pc wordt soms geblokkeerd en dan staat er iets dat je €100 moet betalen om weer verder te kunnen. Het is niet af te sluiten. Wat ik dan maar doe is de hele pc afsluiten. Ik las iets over clip cnv en dat staat inderdaad tussen mijn programma's. Op Google krijg ik alleen vertaalde engelse oplossingen waar ik niet veel van snap. Hoe kan ik dit nu verwijderen?
 
Hoi Modag,
is dit niet weer zo'n programma dat je installeert, die je pc scant en aanbied als je dit programma koopt deze je van het virus afhelpt?
 
Snap niet wat je bedoeld. Aan de site kun je toch niet zien of je uiteindelijk moet betalen voor hulp. Daar kom je na het scannen pas weer achter.
 
Hoi,

Ja hij wil spyhunter installeren op zich zou dit geen kwaad kunnen om deze 1 maal te laten draaien met daarbij een eventuele oplossing qua browsers of zie ik wat over het hoofd
 
Spijt me wordt me al gauw te technisch. Wat bedoel je met "qua browsers" ?
 
Download adwcleaner Deze is standalone, geen installatie nodig en geen onnodige bijkomstige rommel.
Laat deze de boel scannen, laat hem alles verwijderen wat hij tegenkomt.
Daarna verplicht je pc herstarten.
 
Dank jackall,
Voor een simpele ziel als ik was dat de makkelijkste oplossing. Probleem opgelost.
 
Zou je dan svp de status van de vraag op opgelost kunnen zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan