Geen verbinding met Windows 95

Status
Niet open voor verdere reacties.

maarten983

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2009
Berichten
19
Heey allemaal.

Ik heb een laptop van Toshiba. Met Windows 95. En die heeft eerder verbinding met Ziggo. Maar sinds Januari had ik geen verbinding. En ik weet niet waar het aan light. Ziggo zij dat Windows 95 geen Ziggo herkent. Dat is allemaal onzin. Want eerder herkent Windows 95 het wel. Mijn kabel heeft een andere input voor de Netwerkkaart. Dus kan iedereen mij helpen.:(
 
Windows 95 (Besturing systeem) en Ziggo (Internet) heeft geen directe verbindingen met elkaar alles gaat via de Modem.
Maar wat is de oude en de nieuwe input waarde van de netwerkaart?
 
Ok, als je Toshiba een CD-speler heeft (Aanmelden als (een) Administrator):

Laad een XP-(SP2/3)-CD. Mocht die niet vanzelf starten, ga naar Explorer, & DubbelKlik Setup.exe.
In het Menu, Klik: Andere taken uitvoeren, Een thuisnetwerk of een klein bedrijfsnetwerk opzetten (Setup a home or small office network). Volg de Wizard...

Na voltooid, herstart.

Mogelijk moet je daarna alles even langer dan een minuut uitzetten, inclusief router(s)/modem (van Ziggo), & van voor af aan (Ziggo) opstarten, wachten tot elk onderdeel volledig is opgestart alvorens de volgende te starten...

Lukt of lukt niet.

Mocht dat aan geen CD-speler liggen, voer bovenstaand dan uit op een XP-computer met een floppy-diskdrive.
 
Ok, het verschil tussen de Host - XP - & de Guest - 95 - op dezelfde site:

speedtestxplastpbimediaserver.JPG
speedtest95lastpbimediaserver3verW.JPG
 
Ok, P.S.N.B: Bovenstaand bewijst wel dat er een hogesnelheidinternetverbinding mogelijk is onder Windows 95!..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan