Spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Ik zit op nieuwsgroepen (hitnews ). Daar heb ik een nieuw wachtwoord gekregen om me ook in te loggen op Spotnet Ik heb ook de nieuwe spotnet 1.8 gedownload. Maar als ik mij wil inloggen lukt dat niet. Om me in te loggen moet ik het adres in geven (news.hitnews.com ) met de aangegeven poort 119. Maar als ik mijn gebruikersnaam in vul en mijn wachtwoord,dan krijg ik de melding dat er is geprobeerd toegang te krijgen tot een socket op een volgens de toegangsmachtigingen niet toegestane manier (903 )Wie weet wat ik hier verkeerd doe..???Ik heb altijd al spotnet en Hitnews gehad en nooit geen probleem.Of kan de oorzaak liggen dat ik nu glasvezel heb en een alles in een pakket van KPN..???
 
Je zal de inloggegevens van een betaalde NieuwsServer moeten opvoeren in het progje dan wel NieuwsReader.
Maakte je bij je vorige Provider geen gebruik van die faciliiteiten van je oude provider?

Niet alle providers verstrekken gratis toegang tot betaalde NieuwsServers.
 
Jawel,ik heb precies gedaanals anders. Ik betaal automatisch elke maand aan Hitnews en gebruik de zelfde inloggegevens bij spotnet. Alleen kan ik daar niet inloggen,als ik deze gegevens invoer.Ik heb al rondgekeken op google en dan kom ik het volgende tegen...Bij uitvoeren cmd intypen en dan bij het scherm ( Dos prompt) netsh winsock reset intypen en dan reset. Maar hier reageert hij niet op.
 
Ook je firewall geeft Spotnet toestemming?
 
Firewall geeft aan dat deze instellingen worden beheerd via de leveranciertoepassing AVG Internet Security 2015 (staat in een gele balk }
Bij Thuis en Bedijfsnetwerken (particulier } staat een rood kruis en geeft aan verbonden.
Bij openbare netwerken staat er ook een rood kruis en niet verbonden.
Moet ik dan eerst AVG verwijderen voordat alles werkt.???. Ik kan deze 2 opties ook niet uitschakelen.En echt veel verstand van computers heb ik ook niet,maar ik zoek het wel een beetje zelf op met hulp van anderen.
 
Open AVG en geef Spotnet toestemming.

Ik denk dat je dat bij InterActief in moet stellen.
Ik heb geen AVG en kan je dus niet gericht helpen. Wellicht een andere Forummer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alles gedaan 2 tot 3 keer over.maar geen resultaat. In ieder geval bedankt voor je hulp. Wellicht zijn er andere mensen op het Forum die mij kunnen helpen
 
Verwijder het programma eens en installeer het eens helemaal opnieuw.
 
Goeiemorgen. Ik heb het probleem nu opgelost Ik heb het adres van Hitnews verandert in news.hitnews.eu en ik heb opnieuw Spotnet geinstalleerd en hij loopt weer als een tierelier. Bedankt voor jullie steun en advies
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan