foutmelding in ie 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

forrest1

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
Berichten
69
hforum heb een vraag aan jullie na een schone instalatie van win 7 alles ok werkt prima. na een paar dagen krijg ik voordurend een foutmelding. als ik naar google ga komt ook wel. komt altyd de melding mee van https.// www. adcash.com/script/java.php? option=rotoideur&269682 sorry kan iemand mij hiermee helpen krijg dat echt niet weg. ik dank u. sorry was wat vergeten te melden bij crome komt die melding niet raar???
 
Heb je dit bij alle websites die je via (een zoekopdracht bij) google bezoekt of maar bij 1 (of een paar)?
En/Of krijg je de melding als je naar www.google.nl toe gaat maar niet naar andere websites (zoals Helpmij)?

Linksom of rechtsom: Ik zou in ieder geval even kijken of
Malwarebyte's AntiMalware (Free version kiezen)
en (daarna)
Junkware Removal Tool
en (daarna)
AdwCleaner wat vinden en voor je kunnen opruimen.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
foutmelding in i.e. 11

hallo dnties, bedankt voor de reactie op mijn vraag. ik krijg die melding altyd als ik naar google ga in i.e. 11 als ik in crome naar google ga komt niets raar??? ik zal dat opvolgen wat u mij doorgegeven hebt. ben benieuwd of ik er vanaf dan ben. ik houd u in iedergeval op de hoogte. ik bedank mij.
 
foutmelding i.e.11

hallo dnties. ik heb gedaan zoals beschreven, nou de meeste meldingen blijven achterwege, prima toch. maar nu komt er nog een nieuwe dat is ook zo,n foutmelding. moet ik het hele programma noch maar eens laten lopen. in iedergeval bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan