Beste,
Doordat we als bureau met meerdere medewerkers aan de slag zijn is een goede planning maken niet onbelangrijk.
De bedoeling zou daarom zijn de zaakvoerder de planning opmaakt voor zijn medewerkers. In bijlage kan U hiervan de start van het bestand vinden.
In tabblad 1 staat de planning op lange termijn. Via kleur en beginletter van de persoon die aan een project moet werken kan dit door de zaakvoerder aangeduid worden.
In week 5 staat zo een voorbeeld uitgewerkt.
De bedoeling is nu om in tabblad 2 een weektabel te krijgen wie waaraan bezig is dat makkelijk door de zaakvoerder geraadpleegd kan worden.
Dit is nu maar een kleine lijst aan projecten, uiteindelijk zijn dit er zeer veel, waardoor deze tabel veel overzichtelijker gaat zijn.
Nu dat voor mekaar krijgen lukt me niet.
Ik heb via INDEX/hor.zoeken/vergelijken/verschuiven.. zitten zoeken....
Kan iemand me hiermee helpen?
Bedankt.
Doordat we als bureau met meerdere medewerkers aan de slag zijn is een goede planning maken niet onbelangrijk.
De bedoeling zou daarom zijn de zaakvoerder de planning opmaakt voor zijn medewerkers. In bijlage kan U hiervan de start van het bestand vinden.
In tabblad 1 staat de planning op lange termijn. Via kleur en beginletter van de persoon die aan een project moet werken kan dit door de zaakvoerder aangeduid worden.
In week 5 staat zo een voorbeeld uitgewerkt.
De bedoeling is nu om in tabblad 2 een weektabel te krijgen wie waaraan bezig is dat makkelijk door de zaakvoerder geraadpleegd kan worden.
Dit is nu maar een kleine lijst aan projecten, uiteindelijk zijn dit er zeer veel, waardoor deze tabel veel overzichtelijker gaat zijn.
Nu dat voor mekaar krijgen lukt me niet.
Ik heb via INDEX/hor.zoeken/vergelijken/verschuiven.. zitten zoeken....
Kan iemand me hiermee helpen?
Bedankt.