MP3 indeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijne

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
204
beste,

ik weet niet precies waar ik mijn vraag moet neer zetten dus hoop dat ik goed zit.

ik heb het volgende probleem.

ik heb via mp een cd wisselaar aangeschaft voor mijn auto. (het gaat om de CHM 604 mp3 van vdo) nu probeer ik om cd's te branden en af te spellen in deze wisselaar maar dit lukt niet ik krijg iedere keer err cd.

als ik er een zelf gebrande cd in stop die ik jaren geleden heb gemaakt speelt hij deze zonder problemen (.cda en 44 bytes) brand ik nu een cd met de zelfde waardes word hij niet afgespeeld. en krijg ik de err.

als ik een mp3 cd brand. dan krijg ik eerst track 1 cd 1 te zien en even later krijg ik als nog err en dus niks. ik heb cd's geprobeerd van de hema en van verbatim

ik heb hellaas geen oude mp3 cd dus dat kan ik niet proberen.

de specs van de wisselaar:

audio:
disc up/down
previous/next/ceu/rewind
scan tracks
random play
repeat track/disc
cd-text
last position memory

mp3/wma:
disc up/down
directory previous/next
previous/next/ceu/rewind
scan tracks
random play
repeat track/disc/directory
id3 tag/wma text
directory/folder name
filename
id3-song title
id3-artist name
id3-album name
sampling frequencies 32, 44.1, 48 khz
mp3 decoding mpeg 1/2 layer 3
wma decoding version 9 or higher
last position memory

wie o wie kan mij vertellen wat ik verkeert doe?
ik heb inmiddels al een dozijn cd's gebrand zonder enig rezultaat.

alvast heel erg bedankt.

martijn
 
Laatst bewerkt:
Ok, kan je nog even ter aanvulling vertellen welke brand-software je gebruikt?

Algemeen: Je moet de CD als Muziek & niet als Data branden, bij voorkeur op de laagst beschikbare brandsnelheid.
Zorg er ook voor dat de MP3's op de Bron-schijf vooraf goed gecontroleerd & gedefragmenteerd zijn, scheelt ook een hoop.
 
Laatst bewerkt:
De vraag is ook hoe je die mp3'tjes op de cd brand, als data? staan ze nog in mappen?
Brand ze zelf als data en die cd's zijn op elk apparaat wat mp3 cd's kan afspelen te gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
als ik er een zelf gebrande cd in stop die ik jaren geleden heb gemaakt speelt hij deze zonder problemen (.cda en 44 bytes).
.cda is audio CD (wat je ziet is een link naar waar de data in redbook op de CD staat) en geen MP3 dus.
Hoe heb je dit
brand ik nu een cd met de zelfde waardes word hij niet afgespeeld. en krijg ik de err.
gedaan?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan