Welke videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prodejojo

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2015
Hoi,
Ik ben van plan om een nieuwe videokaart te kopen, ik zit te twijfelen tussen: r9 285, r9 280x en de gtx 750 ti. Ik speel vooral games zoals battlefield 4 en minecraft. Ook speel ik call of duty advanced warfare. Ik vroeg me af of jullie misschien een beetje weten welke het beste is. Ik ben namelijk niet zo goed met al die cijfertjes enz. Zeg het asjeblieft ook als je een betere videokaart (onder de 200 euro) ziet.
Mvg prodejojo:thumb:

Hoi,

Lol je wilt kaarten onder de 200 Euro en zelf kom je met twee stuks die boven de 200 euro zitten en gezien de games zal je daar toch ook op moeten rekenen;)

:o ik bedoel de r9 280, gtx 750 ti en de gtx 960 :P

Al is de gtx 960 10 euro boven budget

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Dan zou ik het op de 960 houden is toch even beter als de 280 en natuurlijk ook de 750 ti

Hoi,
Ik ben op zoek naar een videokaart want mijne werkt niet zo goed meer, ik heb wel goed gekeken maar alles is nog echt niet helemaal duidelijk. Dus ik vroeg me af of jullie me willen helpen. Ik speel games zoals battlefield 4, call of duty advanced warfare en minecraft. Ik zet mijn eisen Op een rijtje:
-onder de 230 euro
-ik wil er zéker 2 jaar mee kunnen doen
-minimaal 2gb
Thanks voor de moeite :d
Mvg Prodejojo

Dan kom je op een R9 280 (AMD-kaarten) of een GTX 960 uit (Nvidia-kaarten). Hierbij ga ik er vanuit dat de rest van je pc het wel aankan (voeding, processor, werkgeheugen) en je dus enkel de videokaart moet aanschaffen.

Hoi,
Misschien is het een beetje irritant dat ik steeds veel vragen over videokaarten stel maar nu ben ik er eigenlijk uit. Ik ga voor de gtx 970 maar van welk merk zou ik hem kopen? Ik heb een beetje getweakt en hier kom ik op uit: http://tweakers.net/categorie/49/vi...xU55aZU5JaVKxkVa1kZAQiyxJzlKyilSxMTC2VYmtrawE
Maar moet ik hem nou van PNY, EVGA, Gigabyte, Zotac, Inno3d, Galax, Palit of Gainward kopen? Kunnen jullie me helpen?
Alvast bedankt voor de moeite m.v.g. Prodejojo!

Kijk eens naar reviews waarbij verschillende merken vergeleken worden voor de GTX970. Het belangrijkste verschil zit hem in de koelers die erop gemonteerd zijn: de ene koelt beter dan de andere en de ene is stiller dan de andere. Andere verschillen tussen de kaarten zitten hem in de kleine verschillen in de kloksnelheden (je hebt overclocked versies bijvoorbeeld).

Kijk even na welk merk het minste last heeft van coilwine(piepende fans) en kijk ook na welke koeler pas bij hoge temperaturen aanslaat.ik adviseer de Asus strix

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan