Proberen internet te krijgen achter ons huis

Status
Niet open voor verdere reacties.

ugattie1611

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Berichten
313
Beste helpmij'ers

Wij wilden met vrienden een lan party houden, alleen dit kan helaas deze vakantie niet bij degene waar we het normaal deden.

Het punt is, het zou wel bij mij kunnen, alleen dan moet het in een deel van het huis zitten waar mn ouders geen last van ons gaan hebben
Dit is zegmaar 30 meter van de modem af, en aangezien niemand WiFi op zn pc heeft is dat geen optie (we hebben wel 1 sterke router)

Mijn vraag, welke mogelijkheden heb je als je internet achter mijn huis wilt hebben, we hebben 1 modem en 2 routers. 1 router moet op zijn plek blijven staan en 1 kan verplaatst worden. Ik heb een voorraad van een 10 meter kabel en een 3 meter kabel (en eventueel een internetstekker / powerline die niet werken).
Verder werken internetstekkers niet in ons huis. Waarom weet ik niet (Huis is bijna 100 jaar oud / we hebben ADSL 5mb down 0.5 up).

Alvast bedankt! :)
 
Laatst bewerkt:
Een kabel van 30 meter naar de plek waar jullie gaan zitten. De ene kant in de router en aan de andere kant een switch en klaar ben je.
 
Dus een kabel kan niet, Powerline kan niet en WIFI kan niet? Wat verwacht je dan voor een oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan