gewijzigd kleurenschema opslaan in powerpoint 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vicelos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 feb 2015
Berichten
2
Hallo

Ben volledig nieuw hier, maar zit met een prangende vraag en heb al uren genoeg gespendeerd aan het zoeken van een antwoord en ik hoop dan ook van harte dat jullie mij kunnen helpen.

Het gaat over het volgende: zelf werk ik met office 2010 in WIndows 7. Voor mijn studies krijgen wij powerpoints doorgestuurd die we gebruiken in de les en waarvan we moeten studeren. Afprinten is dus de oplossing hiervoor.

Echter heb ik een probleem met opslaan en afdrukken. Eén an de proffen gebruikt heel veel zwarte achtergronden in zijn presentaties (welke versie deze zijn, kan ik niet zeggen, want ik vind het nergens) en had dus de geweldige knop gevonden om de hele powerpoint in zwart-wit te zetten en zelfs om de zwarte afbeeldingen zo aan te passen dat er weinig zwart moet worden gebruikt.

Maar het probleem ligt m in het volgende: ik krijg dat niet opgeslagen. Heb geprobeerd om op te slaan in .pdf, het te verwerken met Nitro en weet ik wat nog allemaal, maar de tekst wordt naar een andere kleur veranderd, de ppx wordt niet opgeslagen in mijn wijzigingen. Een hoop geprul dus, en voor niets.

Dus mijn vraag is: hoe kan ik het kleurenschema in ppx-bestanden opslaan en daarna afdrukken???

Gezien het om heel erg veel ppx-en gaat en er heel veel zwart in wordt gebruikt, gaat mijn inktcartridge het echt niet halen...

Alvast bedankt voor het antwoord
 
Hoi

Dit heb ik ook geprobeerd, maar helaas zonder succes. Heb ook openoffice gedownload, maar geen succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan