Mini display naar dvi niet werkend op macbook air

Status
Niet open voor verdere reacties.

worldgameplayer

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2013
Berichten
126
Beste helpmij'ers

Ik heb een mini display naar dvi-i gekocht en wou zo een extra beeldscherm op aansluiten met een dvi-i naar vga adapter.
alleen me macbook kan de monitor niet zien en de monitor zegt no signal.
ik sluit de adapter op een thunderbolt port aan

ik weet niet wat ik kan doen.

MvGr. bradley
 
Weet je zeker dat het DVI-I is? De adapter heeft geen externe stroom nodig? Niet zoveel ervaring met macs, maar een hoop van mijn collega's gebruiken soortgelijke oplossingen voor het aansluiten van beamers, dus ik heb het wel werkend gezien.
 
Beste wampier
De adapter vanaf de mac is DVI-I en vanaf de andere adapter is het DVI-I naar VGA.
de adapters hebben geen externe stroom toevoer nodig.
 
Je hebt toevallig geen manier om de DVI te testen? Als het DVI-I is zou het moeten werken (OS problemen daargelaten)
 
Beste wampier

Bedankt voor het reageren.
ik heb een retour aanvraag gedaan.
het lukte ook niet op een andere mac

MvGr. Bradley
 
Je kunt niet 2 verlopen gebruiken. dus zou je de mini display > vga moeten hebben ipv mini display > dvi naar dvi > vga naar vga kabel.
 
Ik sluit mij aan bij Woutertjuh: je kunt niet een DVI naar VGA verloop gebruiken wanneer je een displayport naar DVI gebruikt. De displayport naar DVI bevat enkel een digitaal signaal, dus daar zit het analoge signaal niet bij.
 
Niet helemaal, daarom heb ik specifiek gevraagd naar DVI-I. DVI-I Heeft specifiek volgens de specificatie WEL een analoog signaal dat je kunt gebruiken. Anders is het DVI-D (DVI-D: digital only, DVI-A: analog only, DVI-I: digital and analog)

Als het dus een echte DVI-I converter is, moet een analoog signaal geleverd worden dat gebruikt kan worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan