Foto niet kunnen verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Kan iemand mij helpen? Ik wil op een forum een foto plaatsen, en die moest ik eerst op de computer opslaan. Dat was gelukt. Ik moest eerst de foto op een site plaatsen van foto-albums en van daaruit kon ik die foto plaatsen op het forum. Maar ik kreeg de melding dat de foto niet geplaatst kon worden op die van de foto-albums omdat die te klein was. Geen probleem, dan maak ik hem toch groter. Ook dat was gelukt, maar hij kon niet vervangen worden. Ik moet toestemming hebben van de administrator van deze computer om de foto te vervangen / verwijderen. Maar dat ben ik zelf. Hoe kan ik nu aan mezelf toestemming vragen en hoe krijg ik de foto weer van de computer af? Andere foto's kan ik wel gewoon verwijderen. :rolleyes:
 
Kun je de grotere foto niet met een andere naam opslaan door hem op te slaan met OPSLAAN ALS of SAVE AS?

Groeten Marcel
 
Ik snap het niet. Nu is opeens die foto wel van de computer af. Ik heb hem opnieuw geplaatst en ik heb hem zelfs groter kunnen maken. Dus het is opgelost.
 
De vorige keer dacht ik dat mijn vraag opgelost was, maar nu zit ik weer met hetzelfde probleem. Ik kan de foto op de computer niet bewerken. Dan krijg ik weer dezelfde foutmelding.
 
Heb je het probleem nog? Zo ja: heb je Unlocker al eens geprobeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan