Geforwarde email komt niet aan op outlook.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulknorrnl

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2013
Berichten
18
Hallo allemaal,

Ik merk dat mijn geforwarde email niet aankomt in mijn outlook.com mailbox. Dit terwijl deze uiteraard wel goed staat ingesteld. Zijn er meer mensen met deze ervaring?
 
Hallo Paul. Dit is wel erg sumier. Heb je iets meer. Krijg je nog foutmeldingen.

Spam, spammer, mailbox vol, ongewenste mail, geblokkeerde afzender, regels controleren, doorsturen controleren, postvak vol limiet bereikt, dit zijn zo maar een paar dingen die in me opkomen.
 
Hallo Manamana, bedankt voor het reageren. Ik was inderdaad redelijk kort van stof omdat ik eerst wilde weten of dit een algemeen probleem was maar ik zal in het kort ook je vragen beantwoorden;

- Foutmeldingen krijg ik niet.
- Zit niks in ongewenste mail folder.
- Er is geen spamfilter aktief
- Mailbox is geheel leeg (nieuwe inbox)
- Ik heb geen geblokkeerde afzenders
- Heb geen regels ingesteld staan.
- Doorsturen staat uitgeschakeld.

Hoop dat ik voldoende informatie heb gegeven zo :)
 
Waar vandaan wordt die mail geforward?
 
Nee. Een mail wordt altijd geforward vanuit een mail applicatie. Dus vanuit welke mail applicatie gebeurt dat?
 
In dit geval gaat het om een eigen domeinnaam waar ik via DirectAdmin op kan inloggen en dan forwards kan aanmaken dus het is geen lokale applicatie maar online!
 
Probeer je bijvoorbeeld naar jezelf te mailen. Ik noem maar wat een interessante website, youtube film o.i.d.

Omdat je zegt doorsturen staat uitgeschakeld. bericht bij # 3
 
Laatst bewerkt:
Dus er komt op je eigen domein een mail binnen en die stuur je door naar Outlook.com waar hij vervolgens niet aankomt?
 
Ja, klopt helemaal! Er zit nieteens een mailbox aangekoppeld! Als ik het forward adres veranderd naar een gmail adres werkt het wel dus het staat wel goed ingesteld op die server! Ik heb zelf het vermoeden dat microsoft mijn domeinnaam geblokkeerd heeft. Weet niet of dit mogelijk is en waar ik dit kan controleren....
 
Probeer eens. Ga naar http://mail.live.com en meld je aan. Klik rechtsboven op het tandwiel. Klik vervolgens op "Meer e-mailinstellingen".

Klik op POP en het verwijderen van gedownloade berichten. Controleer of het bolletje naast "Laat een ander programma geen berichten verwijderen van Outlook" is aangeduid.
 
Ga ik dat eens doen, in ieder geval bedankt voor het werpen van een blik op mijn probleem!
 
Oke nu zijn we eens benieuwd wat het werd. Laat eens wat weten hoe het afliep. Jij ook bedankt.
 
Nadat zelfs mijn computer remote is overgenomen door Microsoft voor het bieden van hulp weten zelfs zij geen oplossing voor dit probleem!Microsoft vroeg mij door te gaan met het gebruik van GMail! Lekker dan!
 
Mhh dan is er kennelijk toch echt wel iets anders aan de hand, maar wat. Proberen toch dan weer mee te denken. :rolleyes:

Outlook.com staan alleen het doorsturen naar 1 account toe en er is geen omweg om dit aan te passen. Je kunt natuurlijk wel aliassen aanmaken.

Proberen een nieuwe weg te maken. Bij wie is die domeinnaam ondergebracht.?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan