SpamBot V1

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn eerste gedachte...waarom zou ik een spambot willen testen.
Ik erger mij aan spam.
 
Oke maar je kan het ook gebruiken voor commands die de hele tijd opnieuw moeten worden uitgevoerd
alleen wanneer je het niet leuk vind moet je idd niet testen
 
Ok, iemand download jouw programma, voert er een spamrun mee uit, de cyberpolitie vindt jouw naam onder het programma staan, schade word jou ten laste gelegd, & de Opta geeft je boete er bovenop, met een beetje pech zal een rechter je veroordelen tot een taakstraf plus het nooit meer gebruik mogen maken van een computer, smartphone, of zelfs druktoetstelefoon...!!! :p
Hoeveel zit er al in je spaarpot?

Bekend gegeven is dat als je jong, 14 jaar, bent niet altijd de consequenties van je acties kan overzien, eigenlijk nooit... Da's normaal...
;)
 
Idd. Waarom zou je in hemelsnaam een spambot willen gaan testen. Ik in ieder geval niet.
 
Sorry,

het was meer de bedoeling om mensen blij te maken dan boos.
wat ik niet wist is dat het verboden is om dit op internet te plaatsen ik wou alleen een keer een programma maken dat echt werkte het eerste wat in me op kwam was een spambot nogmaals sorry.:(
 
@crash Dit is geen spambot als in een programma dat e-mails verstuurt, maar een autotyper.. Die zijn volkomen legaal..
 
SpamBot V1 is een bestand dat berichten stuurt
dat staat er letterlijk als eerste regel.
In de uitleg staat op 1 spam.

hoe wil je dat dan als niet spam verdedigen?
 
Ik zou niet weten waarom dit illegaal zou moeten zijn? Het is geen email spam bot maar puur een bot die kan worden gebruikt om bepaalde tekst te typen of commando's uit te voeren.
Wat een ander persoon met deze commando's doet is niet in zijn macht. Als je dit programma verkoopt of wat dan ook zou ik dat er wel even bij vermelden (onderaan het programma ofzo)
 
Zal vast allemaal, maar als de maker zijn programma spambot noemt en het ook zo verder wordt omschreven dan mag ik toch aannemen dat dat dan ook de functie van het programma is. En dat is waar iedereen hier ook op reageert. Blijkbaar heb jij het toch getest en iets anders ontdekt.
 
Vindt het ook zeker niet raar dat je dit aannam. Ik zei het alleen om even te voorkomen dat deze jongen nu heel erg bang wordt om in de problemen te komen. Het was geen aanval naar iets of iemand :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan