Ik kan in Windows 8.1 de Temp map niet leegmaken vanwege TrustedInstaller

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met de laptop of met het punthoofd? :D Eerst maar eens een Avira scan laten lopen, kijken of die het nu weer naar behoren doet.....In ieder geval alvast heel veel dank zover!

-was er een Trojaans paard aan boord? (ik zag zoiets in één van de scriptjes?)
-heeft het zin om de nu gedownloade schoonmaakprogramaatjes te bewaren voor latere schoonmaakbeurten?
-Moeten we de Tempsmap steeds zelf handmatig blijven legen of moet dat weer vanzelf gaan?
 
Met de laptop of met het punthoofd? :D Eerst maar eens een Avira scan laten lopen, kijken of die het nu weer naar behoren doet.....
Zeker
In ieder geval alvast heel veel dank zover!
Graag gedaan zover :thumb:
-was er een Trojaans paard aan boord? (ik zag zoiets in één van de scriptjes?)
Ja
-heeft het zin om de nu gedownloade schoonmaakprogramaatjes te bewaren voor latere schoonmaakbeurten?
Nee, eerst ff wachten of je systeem nog problemen ervaart
-Moeten we de Tempsmap steeds zelf handmatig blijven legen of moet dat weer vanzelf gaan?
Nee, hiervoor kun je
gebruiken
 
Wat voor paard was het en wat voor schade heeft hij eventueel aangericht? Moet ik nog iets herstellen?

De Avira scan duurde bijna 2,5 uur.

Er is een waarschuwing afgegeven:
C:\swapfile.sys
[WAARSCHUWING] Het bestand kan niet worden geopend!
Zal ik dat weggooien of openen of wat anders?


Verder stond er in het scanresultaat: Fout in de ARK-bibliotheek. Wat betekent dat? Moet ik daar iets mee?

De laptop startte zojuist wel snel op maar mijn passwordmanager startte helemaal niet op, moet ik de passwords allemaal opnieuw invoeren of kan ik daar iets herstellen?

De komende dagen merk ik wel of er nog problemen zijn. Intussen is mijn dank heel erg groot en ik zou een gedicht op Dorado willen schrijven, maar ik kan niet dichten.... Ik stuur je in gedachten een bos voorjaarsbloemen of heb je liever een fles virtuele wijn? (dit is een berichtje van Annette, iets minder zakelijk..)
 
Van de swapfile (bestand voor virtueel geheugen) is het bekend dat deze deze melding geeft.

De ark biblioteek is verantwoordeljk voor het zoeken naar verborgen objecten. In deze scan is een uitzondering opgetreden De virus scan heeft toch volledig gescand en je computer is toch beschermd. Je kan deze waarschuwing negeren.
 
Ik dacht dat alles goed ging maar bij het afsluiten ging het mis.
De computer maakt melding van een system service exception (blue screen).
Wat te doen? Is dit een nieuw probleem of is het voortkomend uit, behorend bij de vorige drie blz?
 
Laten we dat eerst bekijken.

Download
51a5f5d096dae-icon_RSIT.png
RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op.
Hier staat een beschrijving hoe je kunt kijken of je een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Uitvoeren
Wanneer je problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan je volgende bericht.
 
hierbij de twee bestanden.
met zonnige groet
 

Bijlagen

  • info.TXT.txt
    14,5 KB · Weergaven: 299
  • log.TXT.txt
    36,9 KB · Weergaven: 44
Start
51a612a8b27e2-Zoek.png
Zoek.exe met onderstaand script evt. in veilige modus


Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
(hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • danger.png
    Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code:
    {669695BC-A811-4A9D-8CDF-BA8C795F261C};c
    standardsearch;
    startupall;
    torpigcheck;
    skipfix-iedefaults;
    firefoxlook;
    chromelook;
    CHRdefaults;
    installedprogs;
    services-list;
    filescrm;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kan je tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
 
ik kan weer verwijzen naar mijn reactie op 6 april 19.26 uur, er gebeurt nu nl weer hetzelfde.....Nieuwe Runcheck zie de bijlage. Zoekresults levert alleen maar op (is nog korter dan de vorige keer):

==== Torpig Check ====================== , that's all.......
 

Bijlagen

  • runcheck.txt
    217 bytes · Weergaven: 42
  • Controleer ten eerste of je beveiligingssoftware wel geheel is uitgeschakeld.
  • Was dit niet zo, herstart dan je computer en schakel al jouw beveiligingssoftware uit en voer Zoek.exe dan opnieuw uit.
  • Mocht het uitvoeren van Zoek.exe helemaal niet mogelijk zijn in de normale modus start de computer dan in de veilige modus.
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar helaas, door omstandigheden kunnen we er even niet mee bezig zijn. We hopen zo snel mogelijk verder te kunnen gaan. groet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan