ad by browser shop verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

yarno

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2007
Berichten
21
ik heb last van advertenties van "ad by browser shop"
Iemand een idee hoe ik dit kan verwijderen?
 
Start
51a612a8b27e2-Zoek.png
Zoek.exe met onderstaand script.


Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
(hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • danger.png
    Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code:
    standardsearch;
    process;
    startupall;
    torpigcheck;
    emptyfolderscheck;delete
    firefoxlook;
    chromelook;
    skipfix-iedefaults;
    installedprogs;
    services-list;
    filescrm;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

______________________________________________________________________________________________

Download
527a67c827eda-FRST.jpg
Farbar Recovery Scan Tool naar je Bureaublad van de onderstaande link.
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit of Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)

Hier staat een beschrijving hoe je kunt kijken of je een 32 of 64 bit versie van Windows hebt.

  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Vink bij Whitelist Registry, Services, Drivers, Processes & Internet niets uit.
  • Vink bij Optional Scan ook List BCD, Drivers MD5 & Addition.txt aan.
  • Druk op de Scan knop.
  • Er worden twee logbestanden aangemaakt worden (FRST.txt)+ (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze logbestanden toe in je volgende bericht.
 
Laatst bewerkt:
Ook graag de logjes FRST.txt en Addition.txt plaatsen.
 
Je hebt AVG en GData als Antivirus. Omdat deze elkaar tegenwerken, kun je beter hier 1 van deïnstalleren naar jouw keuze.



Start
51a612a8b27e2-Zoek.png
Zoek.exe met onderstaand script.


Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
(hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • danger.png
    Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code:
    autoclean;
    emptyfolderscheck;delete
    skipfix-iedefaults;
    chromelook;
    CHRdefaults;
    firefoxlook;
    FFdefaults;
    resetIEproxy;
    emptyclsid;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.



Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:


CloseProcesses:
Emptytemp:
RemoveProxy:
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
BHO-x32: Java(tm) Plug-In SSV Helper -> {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} -> D:\bin\ssv.dll No File
BHO-x32: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> D:\bin\jp2ssv.dll No File
FF Plugin-x32: @java.com/JavaPlugin,version=10.15.2 -> D:\bin\plugin2\npjp2.dll No File
CHR HomePage: Default -> hxxp://www1.delta-search.com/→affID=121845&tt=gc_&babsrc=HP_ss&mntrId=FC69902B34D9B298
CHR dev: Chrome dev build detected! <======= ATTENTION


Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: C:\Users\Jarno\Downloads
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).

Start FRST.exe op & typ: C:\Users\Jarno\Downloads in het witte vak & klik op Fix.
(Belangrijk is dat FRST.exe & fixlist.txt in dezelfde map staan)
Er zal een log verschijnen. Plaats deze in je reactie.



Vertel hoe het gaat.
 
Laatst bewerkt:
Er is je in mijn vorige post ook verzocht het script in Zoek.exe uit te voeren en daarvan het log te posten.

Ik zag dat je startpagina in Chrome veranderd was in Chrome. Lees dit topic eens voor instructies voor het verwijderen van Delta.
 
Hoi,
Ik heb zelf ook een bepaalde tijd last gehad van Browser Shop!
Het is zeer vervelend en je internet word zeer traag!!
Maar de oplossing is er:
Start je pc opnieuw op, duw verschillende keren na elkaar op F8 tot er een scherm verschijnt
Start nu op in Veilige Modus (Safe Mode) Hierin kan je dan Malwarebytes EN AdwCleaner draaien.
Normaal moet je virus dan weg zijn. AdwCleaner is een portable, dat wil zeggen dat je hem niet moet installeren.
Download Free Malwarebytes Anti-Malware: http://www.malwarebytes.org/products/
Download Free AdwCleaner: https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/
Met deze tools is regelmatig scannen sterk aan te raden,
heb je nog last van Browser Shop? Dan download je Spybot en laat je deze draaien in Safe Mode
of de normale modus. Spybot scant wel traag, maar levert heel uitgebreide spywareresultaten op!

Veel succes!
Kioske
 
Er is je in mijn vorige post ook verzocht het script in Zoek.exe uit te voeren en daarvan het log te posten.

Ik zag dat je startpagina in Chrome veranderd was in Chrome. Lees dit topic eens voor instructies voor het verwijderen van Delta.

Ik heb het topic gelezen over het verwijderen van delta.
Toen kwam in ineens iets tegen bij de instellingen van chrome, iets met Adsence volgens mij.
Dit heb ik verwijderd en ik heb nu nergens meer last van!!!

Ik wil jullie wel nog bedanken voor het meedenken!!:thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan