Filezilla probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk48

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Berichten
234
Na het installeren van een update van Filezilla werkte het programma niet meer. Omdat ik geen tijd had om uit te zoeken hoe dat kwam heb ik de vorige versie weer geïnstalleerd en alles werkte weer. Nu toch weer even gekeken en gezocht. Het blijkt dat Filezilla extra beveiliging heeft ingebouwd en je alleen de versleuteling hoeft aan te passen. Geprobeerd maar werkte alleen bij een nieuw ingevoerde site. Weer terug naar de oude versie waar nu ook niets meer werkt. De situatie is nu zo dat zowel met de nieuwe versie 3.10.2 als de oude 3.9 ik geen enkele site kan benaderen. Er gebeurt gewoon helemaal niets. Ook geen enkele melding. Ik werk op een iMac en hoop dat er iemand is die dit probleem snapt en kan helpen.
 
Bij mij werkt de nieuwste uitgave van Filezilla gewoon, maar dat is onder Windows.
Ik denk dat het gezocht moet worden in de instellingen van het OS.
 
Zojuist het probleem opgelost. Klaarblijkelijk heeft Filezilla iets aan alle wachtwoorden veranderd. Wanneer ik van de sites het wachtwoord opnieuw intik kom ik weer probleemloos binnen. Wel moet je in deze nieuwe versie de versleuteling aanpassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan