links in html-pagina werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joannika

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
46
In een site die ik 4 jaar geleden heb ontworpen en door een bureau heb laten maken werken 2 links niet. Nu ben ik zelf de teksten in html aan het aanpassen en merk dat de links in de footer het niet doen.
Het gaat om 2 links: naar de disclaimer en naar mijn website. Ik heb de links even op een andere plek gezet op de pagina en daar werkten ze wel. Heeft iemand een idee waar ik dat in kan zoeken?
de site is www.isasmo.com
 
je had misschien beter even niets kunnen aanpassen... nu kan ik de bron van het probleem niet zien :) misschien even iets duidelijker zijn wat je vraag is?
 
De site die nu online staat is nog niet door mij aangepast. Ik heb hem gedownload met ftp en ben er met dreamweaver in aan het wijzigen. Maar ook in de oorspronkelijke site, die nu nog online staat, werken de links in de footer niet.
 
U hebt waarschijnlijk iets wat boven de footer komt. Een div, p of zo iets en daarom kan jij niet klikken.
 
Dank voor je reactie. Ik denk ook dat het zoiets is. Maar ik heb geen idee wat het dan is waardoor ik niet kan klikken.
 
Verwijder position:relative in uw global.css file lijn 13 en het zal werken.
 
De site die nu online staat is nog niet door mij aangepast. Ik heb hem gedownload met ftp en ben er met dreamweaver in aan het wijzigen. Maar ook in de oorspronkelijke site, die nu nog online staat, werken de links in de footer niet.

oh ok.. sorry, had het even niet goed gelezen
 
Jeetje, wat goed, het werkt! Daar was ik zelf nooit achter gekomen.
Heel erg bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan