Roundcube mailaccounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Ik heb verschillende mailaccounts op verschillende domeinen die ik bekijk in even zoveel browsertabbladen. Erg lastig.
Op mijn webhostingaccount heb ik Roundcube 1.1.0 draaien. Omdat dit een PHP-georiënteerde applicatie is, hoop ik hier een antwoord te kunnen vinden.

Ik wil in de configuratie van Roundcube definiëren dat alle mail binnenkomt en te versturen is vanuit een Roundcube-tabblad.
Hoe configureer ik Roundcube het optimaalste?
 
Hallo Guido,

Dit is niet echt PHP gerelateerd maar volgens mij is het niet mogelijk om meerdere mail accounts toe te voegen aan Roundcube.
Je kun er natuurlijk wel voor zorgen dat alle mail door gestuurd wordt naar jou Rouncube mail account.
Maar je kunt natuurlijk ook een andere email client gebruiken waar het wel mogelijk is om meerdere accounts toe te voegen bijvoorbeeld Gmail of Outlook
 
Stefanz, dankjewel voor je reactie.
Op diverse websites - o.a. hier - meen ik te lezen dat het wel mogelijk is (maar misschien ligt hierin wel mijn onkunde).
Mijn wens is eigenlijk om de mail op mijn eigen webhostingaccount te laten; daarom wil ik deze bij voorkeur niet doorsturen naar Google of Outlook. Ook zal ik wellicht voor het bewaren van mijn mail op deze andere servers weer een abonnement moeten nemen. Bij mijn huidige webhostingprovider heb ik genoeg ruimte.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan