CSS vragen logo, menu website

Status
Niet open voor verdere reacties.

globe

Verenigingslid
Lid geworden
18 mrt 2001
Berichten
3.584
ik ben bezig met de vokgende website: www.aggyslifestyle.nl

Nu wil ik graag het logo in het midden van het scherm hebben en de menu items gecentreerd hieronder.

Wij kan me een handje helpen, ik kom er niet uit helaas.
 
Er is te veel onnodige style in jouw header...

<div class="percent-three-fourth column-last"> en <div class="percent-one-fourth column-last"> hebt u niet nodig. Die kunnen weg van jouw header. En dan met een beetje css (width, text-align) kan jij het in orde brengen. Untitled.jpg
 
Hey magneticweb,

bedankt voor je snelle reactie.

De style wordt via php gecreeerd, hier heb ik helaas te weinig kennis van. Kan iemand eens meekijken?
 
Voeg deze code bij je style.css toe, het makkelijkste is het helemaal onderaan in te voeren.

ul#mainnav {
margin-right: 28px !important;
}

Wat bedoel je precies met je logo, want ik zie namelijk dat je logo gekoppeld is aan de naam van je bedrijf en dit staat al gecentreerd. Als je alleen het huisje in het midden wilt hebben zul je de naam onder je logo moeten zetten (of er boven). Ik kan dat ook doen voor je als je dat wilt, dan zal je me wel het bestand moeten sturen.
 
Laatst bewerkt:
Ha Jaap,

Bedankt voor je reactie. Ik heb met CSS de boel al gecentreerd gekregen. Zoals het nu staat is hoe het moet.

Toen ik de vraag plaatste stond het logo inderdaad links met daarachter de menu balk.

Ik ben nog aan het stoeien maar als ik verder hulp nodig heb laat ik het zeker weten.

thnx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan