Virusscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

apijtsma

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Berichten
300
Hallo,

Ik heb Win 8.1 en een proefversie gebruikt van Panda pro 2015. Verlengen wordt heel lastig, omdat je alleen kunt afrekenen met creditcard, en doe heb ik niet. Als ik de meerwaarde van de betaalde versie zie, stelt dat ook weinig voor. Is de ingebouwde Windows Defender voldoende voor huis/tuin en keuken gebruik? Verbinding is https.
 
Ik zou niet het vertrouwen leggen in Windows defender aangezien dit de slechtste virusscanner is uit tests. Maar je hebt ook een gratis versie van Panda antivirus. Die zou je kunnen gebruiken zodra je proefversie verlopen is. Of je nu veel, weinig, grote of kleine dingen doet op een pc het is beste om dit toch zo goed mogelijk te beveiligen. Want in de meeste gevallen staat er belangrijke data en andere privé-gegevens op. Die wil je toch niet onbeschermd achterlaten? :thumb:
 
De free versie schijnt goed te werken. Alleen iedere keer bij het openen voor b.v. een snelle scan, wordt er gevraagd een account aan te maken. Is dat echt nodig? En ze vragen natuurlijk steeds weer te upgraden naar de pro versie, maar dan wordt het weer dokken met alleen de credit card methode. Kan niet met Ideal of zo.
 
hi

Bij AVG Free (die ik gebruikt) wordt niet gevraagt een account aan te maken.
Er staat alleen onder aan het programa "upgrade naar pro"
Als ik jou was zou ik het gewoon eens proberen met AVG
 
Zou ik ook niet doen, AVG is ook niet bepaald een goede antivirus ;)
als je echt voor een betrouwbare, zeer goede gratis antivirus wil gaan kies dan voor Avast free antivirus 2015
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan