Hosting kosten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brent2002

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2013
Berichten
75
Hoi,
Ik vind programmeren leuk en heb een websiteje offline opgezet, maar nu wil ik hem online zetten.

Hoe duur is dat dan, en hoe werkt het dan met sub pagina's? Ik wil hier eigenlijk zoveel mogelijk info over.

Alvast bedankt, Brent
 
allereerst zul je een hosting moeten zoeken die aan je eisen voldoet.
Je zou voor 0,50 cent per maand bij Versio ruimte kunnen huren, mijn website zie handtekening staat daar ook.

Verder kan je daar ook een domeinnaam nemen. Mijn vraag is, waarmee je een website hebt gemaakt. Die kan je uploaden naar de serverruimte die je dan huurt.
 
Dit hoeft niet duur te zijn, maar als je meer mensen op je site verwacht, heb je meer dataverkeer nodig. Ik neem aan dat je site minder dan 0,5gb is, dus kan je op bijvoorbeeld freaze voor €3,00 per jaar webhosting huren met onbeperkt dataverkeer, onbeperkt e-mailadressen en onbeperkte databases. Ik heb hier zelf goede ervaring mee, maar je kan altijd nog zelf even rond kijken op internet.
 
Ikzelf zit bij Deziweb.com en deze bevalt mij prima. De hosting is ook niet duur en van goede kwaliteit, waar Versio soms moeite mee heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan