Apple tablet herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

diana1965

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2015
Berichten
12
Hoi,

Ik heb de tablet teruggezet naar fabrieksinstellingen, te snel eigenlijk, want had graag nog de foto's die erop stonden veilige gesteld. Is dit nog mogelijk, of is alles nu ook echt weg?
 
Bedankt voor je bericht, maar hoe ik het terug moet zetten naar fabrieksinstellingen dat wist ik al. Mijn vraag was, dat als ik dat al heb gedaan, of herstellen nog mogelijk is. Ik heb geen back-up gemaakt. Door emoties te snel gehandeld en daar later spijt van. (de reden is te privé).
Maar ik ben bang dat ik de informatie voorgoed kwijt ben? Dat er niets meer van terug te halen is?
 
Dan denk ik dat dit niet gaat. Er zijn programma's kennelijk die zeggen dat ze het wel kunnen. Dan moet je even googelen. (deed ik, zie linkje)

Ik denk dat je dan in de buidel moet tasten en of het dan echt helpt daar twijfel ik toch wel aan.

Hier een die het beloofd eigen risico. Er staat zoiets als dit:

Wij kunnen al deze gegevens tot wel 100% voor u recoveren! Wij ondersteunen alle iOS apparaten, iPhone, iPad & iPod touch modellen, iPhone 5, iPhone 4 en iPhone 4s, iPad 4, iPad mini, & iPod touch 5. Volledig compatible met alle iOS versie, inclusief iOS 7. Onze data recovery software zal altijd up to date zijn voor eventuele nieuwere versies.

Welke ipad heb je?

http://ricall.eu/data-recovery/

Het is ook zo als je de ipad verkopen zou dan breng je deze terug naar de fabrieksinstellingen. Dan zou iedereen de gegevens terug kunnen halen en dat kan niet de bedoeling zijn, privacy gevoelig. Alleen heb jij hier niets aan. :confused: Ik ben eens benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel voor je reactie... Ik heb het gelezen ook de link die je hebt gevonden. Ik ga dat niet doen. Ik wilde het proberen misschien was het op 1 of andere manier mogelijk. Ik ga het risico niet lopen. Toch heel erg bedankt.

Gr.
 
Daar heb je helemaal gelijk in, zou ik ook niet doen en graag gedaan natuurlijk. Groet manamana en wellicht tot ziens op dit forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan