Slideshow en nieuwssysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

siebie505

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2011
Berichten
111
Hallo,
ik ben bezig met een handgeprogrammeerde website en ik kan er niet uit komen hoe ik deze 2 dingen maak:
1. Nieuwssysteem
2. Slideshow
Het liefst gebruik ik niet teveel dingen zoals plugins etc. want ik heb niet super veel verstand van dat soort dingen, eigenlijk alleen basic tot hard HTML, en basic tot intermediate CSS.
Eventueel zou ik dingen zoals JQuery prima vinden, al zou ik het fijn vinden als er uitleg wordt gegeven over hoe ik dit nou in mijn .html bestand zet.
Groetjes,
Siebren.
 
Hallo,

Het is volgens mij te veel werk om zelf een slider te maken. Ik stel u voor dat u een van al gemaakte gratis sliders gebruikt (nivo slider of flexy slider).
 
Hallo,

Het is volgens mij te veel werk om zelf een slider te maken. Ik stel u voor dat u een van al gemaakte gratis sliders gebruikt (nivo slider of flexy slider).

Sorry, met "dingen zoals JQuery" bedoelde ik dit soort plugins, ik had er al een paar gevonden maar kon er niet uit komen over hoe ik die nou in mijn website zet, maar bij deze (flexy slider) wel!
Bedankt!
 
Hallo,

De grote van de flexyslider hangt van uw foto's af. Hoe groter de fotos, hoe groter de slider. Mss deze link kan u helpen om de grote van de foto's aan te passen.
En wat bedoelt u met nieuwssysteem?
 
Hallo,

De grote van de flexyslider hangt van uw foto's af. Hoe groter de fotos, hoe groter de slider. Mss deze link kan u helpen om de grote van de foto's aan te passen.
En wat bedoelt u met nieuwssysteem?

Hallo, het kleiner/groter maken (en verplaatsen) van de slideshow werkt, en ik heb zelf al een idee over hoe ik een nieuwssyteem kan maken.
Bedankt voor de hulp,
Siebren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan