Melding bij openen Firefox in 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoeker9140

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Berichten
30
Hallo,
als ik Firefox start onder 8.1 krijg ik steeds een melding: 'Wilt u het volgende programma toestaan wijzigingen aan uw computer aan te brengen : Mozilla Firefox'. Met 'Ja' te antwoorden gaat hij voort, maar elke keer dat doen is lastig. Dat gebeurt alleen als ik Firefox start vanuit de taakbalk, maar niet als ik start met een snelkoppeling op het bureaublad...
Hij zegt ook: wijzigen wanneer deze melding wordt weergegeven. Gaat dan naar het onderhoudscentrum. Maar om de melding niet te krijgen moet ik op het allerlaagste veiligheidsniveau gaan staan! Is zeker niet ideaal.
Weet iemand een betere methode om deze melding te stoppen?
Dank bij voorbaat.
 
Laatst bewerkt:
Het beveiligingsniveau moet naar het laagste niveau = 1/4 om dit probleem niet te geven. Lijkt me niet aangewezen. Maar misschien weet iemand een andere oplossing?
 
Ik denk dat die knop op de Taakbalk Firefox in een bepaalde modus start die extra rechten nodig heeft.
Verwijder Firefox uit de Taakbalk en sleep de snelkoppeling van het bureaublad er naar toe.
Daarna kan je de snelkoppeling die nog op het bureaublad staat verwijderen.
 
Dank Edmoor. Het is bijna volledig gelukt: Firefox is nu in de taakbalk en start zonder de melding. Prima. Alleen staat die Firefox-snelkoppeling als enige onder het deel 'Koppelingen' van de taakbalk en niet bij de opstartknoppen Word, Powerpoint,... die ik in de taakbalk heb. Misschien kan daar nog iets aan gedaan worden?
 
Opgelost

Ik ben nu een tijdje aan het werken met de start van Firefox in de koppelingen op de taakbalk en dit werkt goed. Welbedankt voor de hulp en de zaak mag als opgelost worden beschouwd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan