ASUS Radeon R7 250X 2GB crossfire genoeg voor extreem gamen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackbird1997

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2013
Berichten
104
Hallo,

Ik ben van plan om weer eens een nieuwe PC te bouwen alleen zit ik te twijfelen of door de R7 250X 2GB in crossfire te zetten ik BF4 en GTA V in hoogste setting kan spelen.
De componenten die ik waarschijnlijk ga kopen zijn:

AMD FX-6300 3,5Ghz hexa-core
GeIL 8 GB DDR3-1600 Kit
ASRock 970 Extreme3 R2.0
Sandisk Ultra Plus SDSSDHP-128G-G25
2x ASUS R7250X-2GD5

Dit projectje gaat mijn rond de €600,- kosten, zal dit systeem in staat zijn om zware games te spelen?
Oftewel is de FX-6300 en de ASUS R7250X-2GD5 in crossfire een goede set?
Ik ben van plan om Dayz SA, BF4, GTA V en Evil Within te spelen (dit zijn niet de enigste)
 
Je kunt beter voor 1 krachtige videokaart gaan, deze twee kaarten samen zijn nog veel te zwak voor de nieuwste games. Losstaand daarvan werkt crossfire ook niet in alle games even goed.
 
En wat als ik een ASUS R7260X-OC-2GD5 (AMD R7 260X 2GB) in crossfire zet?
De reden waarom ik crossfire wil hebben is omdat, ik het wil proberen en het me erg gaaf lijkt om te hebben.
 
Hoi,

Het is zekers gaaf twee videokaarten maar wat heb je liever gaaf of goed kunnen gamen ik zou dan toch denk ik voor het laatste gaan. Koop een goed kaart nu en over een poosje kan je altijd nog de gave overstap doen om er nog 1 bij te zetten.;)
 
Hoi,

Het is zekers gaaf twee videokaarten maar wat heb je liever gaaf of goed kunnen gamen ik zou dan toch denk ik voor het laatste gaan. Koop een goed kaart nu en over een poosje kan je altijd nog de gave overstap doen om er nog 1 bij te zetten.;)

Daar heb je idd gelijk in! :D, waarschijnlijk prik ik er een ASUS R9280X-DC2-3GD5 in.

Een van mijn redenen om er een R7 in het systeem te doen was omdat, ik graag game op "goedkope gamepc's" ik heb zelf nu een Q6600 en GTX460 waarop ik uitstekend kan gamen. (BTW toen ik op youtube keek zag ik dat je met een R7 GTA V uitstekend kan spelen vandaar ik dacht dat je met crossfire nog beter GTA V kon spelen :p)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan