contacten updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

den berre

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2006
Berichten
17
He,

Iemand een idee hoe ik op een zo handig mogelijke manier de contacten van zo'n 70 gsm toestellen kan updaten?
Op het werk hebben we een 70 tal toestellen die telkens bij een aanpassing in aantal of dergelijke allemaal moeten binnen gebracht worden.
De lijst is voor al deze gelijk.

Onze provider stelde een "closed user group" voor. Op zich een prima idee, maar het prijskaartje was ook behoorlijk. Dit zou ons op jaarbasis meer dan 3000 euro gaan kosten.
Kan er mij iemand helpen aan een betere en vooral goedkopere oplossing?
De toestellen zijn van het gewone type, dus geen smartphone. Ook zijn deze geblokkeerd met vaste nummers. Ze kunnen dus m.a.w enkel naar de nummers in de lijst bellen.
 
Dag Manamana, bedankt voor je reactie.
Is echter niet wat ik zoek.
Zou prima werken indien iedereen over een smartphone zou beschikken.
Helaas is dit niet het geval. Er is trouwens ook geen dataverkeer mogelijk met deze abonnementen.
Voor mezelf heb ik ook contactlijsten in Cloud staan, maar dan via samsung. De smartphone van mijn vouw wordt ook gesynchroniseerd met enkele van deze lijsten.
Maar nogmaals, niet mogelijk op het werk.
 
Hallo den berre. Nog steeds meedenkend. Zelf doe ik heel veel hiermee. Wellicht iets voor jou. Je kunt daar heel veel mee. Of heb je dat al geprobeerd.

https://support.google.com/mail#

Bijvoorbeeld.

contact.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik kan online wel een contactengroep opstellen, maar het probleem is hoe krijg ik deze verstuurd naar een gewoon gsm toestel?
Ik heb deze toestellen niet bij mij!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan