Ik zou heel erg graag hulp willen bij het upgrade van mijn computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

vitor040

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2015
Hallo iedereen,

Ik heb een HP computer, en ik zou graag willen weten wat, en of ik er wat aan kan upgrade.
als iemand mij zou willen helpen zou dat geweldig zijn.
ik weet niet precies wat voor informatie ik hier moet neerzetten, dus dat wacht ik even af

alvast super erg bedankt
Groetjes Vitor

Hallo Vitor,
HP heeft heel veel verschillende soorten Pc's.
Als jij het type nummer hier doorgeeft,komen we al een stukje verder met wat er allemaal mogelijk is.
Ook je budget is wel makkelijk en wat je ermee wilt gaan doen.

zoek naar stickers meestal aan de achter kant of zij kant zitten er stickers en anders maak even een fototje van alle stickers en plaats die hier op helpmij
(let op plaats geen foto van stickers met serial codes voor windows hier)

er zit een stikker op met: TYPE 4522 133 14441
is dat de juiste stikker?

Nee, daar kunnen wij niets mee (google het maar eens: je krijgt rare dingen)
Ik ga je even wat instructies geven:
1) Download & installeer Gyazo
2) Ga naar de homeknop (linksonderin) en klik erop, zoek vervolgens naar: dxdiag.exe
3) Maak met behulp van Gyazo twee screenshots, 1 van 'Systeem' en een screenshot van 'Beeldscherm'
Post de twee links in je antwoord :)

Alvast bedankt,
Wilco

dat is geen standaard computer houd daar rekening mee.
xeon w3520 zit op het niveau van een i5 750 gamen is dus wel mogelijk met een videokaart upgrade
dan zul je alsnog even moeten kijken of je voeding geschikt is en of hij over de juiste kabels beschikt

oke dat is mooi, weet je toevallig ook hoe ik kan zien welke videokaart mijn computer aan kan en welke voeding enzo ik daarbij nodig heb?

Er zit op dit moment natuurlijk een voeding in je pc (XD). Als je je PC opendoet zie je ergens een kast met daaruitkomend veel draadjes, geef van dat onderdeel het Merk en Typenummer (of iig het wattage)

Ik denk dat een Geforce GTX 750 Ti (Link) al wonderen zal doen, die heeft ook geen grote voeding nodig aangezien die alles uit de PCI express voeding haalt :)

Daar kan je zeker weten wel die 750 Ti mee voeden :)

En wat voor moederbord? (Die moet PCI-e x16 hebben)

ik zou echt niet weten hoe ik dat kan zien haha, ook aan de binnenkant van de computer?

Installeer het programma Speccy, je kan de gratis versie doen

Maak daarvan dan een screenshot met behulp van Gyazo (als het goed is weet je ondertussen hoe dat werkt ;)

Post die link in je volgende bericht :)

@ vitor040

I ben even zo vrij geweest om je twee laatste berichten samen te voegen Je kan ook een bericht aanpassen hoor;)

Denk het wel, maar die heeft waarschijnlijk wel een PCI express voeding nodig

die kan ook is wel verouderd en heeft meer stroom nodig dus je bent dan ook gebonden aan een nieuwe voeding
gezien het merk voeding heb je zoiezo baat bij een nieuwe voeding klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan