vi-view.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dappertje

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2012
Berichten
32
Sinds kort heb ik last van "vi-view.com"die regelmatig opduikt. Heeft iemand een idee wat dit is en hoe ik dit weer kwijtraak?

m.vr. groeten,
Eduard.
 
Hallo,

Na wat rond zoeken op internet ben ik er al snel achter gekomen dat het waarschijnlijk een programma is welke op je computer geïnstalleerd is.
Volg de volgende stappen om dit programma te verwijderen;

- Start > Configuratiescherm
- klik op "Programma's"
- klik op "Programma's en onderdelen"
- Zoek "WSys Control....." en verwijder deze
- Zoek "Vi View" of "ViView" en verwijder deze.

Mogelijk staat de startpagina van je browser nog op de desbetreffende site. Mocht dat het geval zijn, wijzig deze dan.
En herstart de pc een keer.

Waarschijnlijk is het hierna opgelost!

Succes,
Groeten Remco
 
Hallo Remco,

Bedankt voor je bericht.
Wat jij schrijft had ik al gedaan, maar niets gevonden. Na jouw bericht heb ik het nog maar eens nagelopen zoals jij schreef, maar zonder resultaat.
Het gekke is dat ik daarna geen Vi view meer heb gezien!!
Wel had ik daarna last van banners maar die heb ik met een add-ons van Firefox weggewerkt..
Wel duikt nu regelmatig de site Reimage Repair"" op. Wat ik daarvan moet denken weet ik niet.. Ik weet niet of ik dat kan vertrouwen en heb daar maar verder niet op gereageerd.

Ken jij die site en hoe werk ik die eventueel weg?

Bedankt voor je moeite,

M.vr.Groeten,

Eduard.
 
download AdwCleaner en scan je pc of laptop ermee, doe wat het vraagt en nadien start je pc of laptop weer op en geeft het aan wat het verwijderd heeft, stuur dit logbestand door naar hier aub?
normaal zou je er nadien vanaf zijn!
Ook zou ik de gratis versie van Malwarebytes Antimalware downloaden en scannen .... om maar zeker te zijn dat er geen rommel meer op je pc of laptop zit....:thumb:
 
Laatst bewerkt:
ViView

Ik heb gedaan wat je geadviseerd heb , beide programma's gedownload en de PC gescand.
Daar is heel wat "vuil"uitgekomen
Ik heb de indruk dat Viview weg is.
Ik heb geen idee hoe ik de logs aan je moet sturen.
Ik ben 82 en niet zo heel erg thuis op computers.

In ieder geval bedankt voor je moeite.

Groeten,

Eduard.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan