Welke videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bobbski

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2012
Mensen ik heb oo dit moment msi radeon r9 280x maar qua fps en gebruik van watt vind ik te veel drm wil ik overstapppen naar nvidia asus strix gtx 970 wat denken jullie of kunnen jullie mij aanraden welke het beste is om te kopen bedrag mag tot 370 euro graag gedaan ik wacht op reacties

Hoi,

Je bent wel een stuk beter af met een 970 maar om welke games gaat het?

Met dat budget kom je je inderdaad op een GTX970 uit ;)

modag gaat om gta v of hardline BF zware games wat ik nu heb geeft weinig fps en gebruikt veel stroom en qua kwaliteit is nvidia altijd beter geweest dus daarom dacht ik als eerst aan asus strix gtx 970

Houd wel rekening dat GTA V bij hogere instellingen tegen die 4GB VRAM aantikt.
En bij de GTX 970 zit er in de laatste 512MB maar een zeer kleine overdrachtsnelheid -> kans op frame stutter.
Houd goed in de gaten wat je VRAM is, dat kan een evt. oorzaak zijn van eventuele lag

Laatst bewerkt:
Pc expert,

Draagt deze opmerking iets bij?:(
Ja... leesbaarheid van het forum... ben het er wel mee eens.
Nu is dit bericht vrij kort... maar je ziet ze ook 4-6x zolang en dan ook zo geschreven..
Niet te lezen.....
Liever iets minder goed Nederlands, dan dit... werkelijk.

Mee eens dat het leesbaarheid verbetert andre@home ,

Maar om zo even uit het niets de melding te doen zou irritatie op kunnen wekken .;)

Je kunt het ook zo zien.... de irritatie zat nu bij hem...
Als er nu een gedeelde perceptie is... dat je ook de helpers tevreden wilt houden... kan een aanmoediging richting de TS om leesbaar te schrijven wel helpen voor hen... Aan de opmerkingen die af en toe komen lijkt het echter sommigen een biet te schelen.... wel die laat ik de volgende keer links liggen...
Ergo... wie is er nu wat opgeschoten... kom beiden een beetje naar het midden en het is bijna nooit een probleem....

mensen tot nu toe heb ik 3 videokaarten gevonden, maar ik weet niet welke het beste is qua fps ofterwel KWALITWEIT JA JA DAAR GAAN WE DAN HAHAHAA

asus strix gtx 970
gigabyte g1 gaming
msi geforce 970

ten eerste: fps is geen garantie voor kwaliteit maar die tirade zal ik je besparen.

dan: de asus en msi verschillen niks, onderlinge verschillen in 970 kaarten is te klein om onderscheid te maken.

de gtx 750 ti (de gigabyte t1) is langzamer dan de 970 kaart dus ik zou de asus of msi kiezen.

welke je kiest is je eigen keus, ikzelf ben momenteel erg blij met Asus

ja maar gigabyte bedoelde ik g1 gaming gtx 970 ik dacht eerst aan asus strix maar ik hoor veel pver coil whine

oh sorry, g1. mijn excuus.

mja coil whine is altijd mogelijk bij elk merk maar dit valt onder garantie dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

ik denk dat alle drie de kaarten elkaars gelijke zijn dus de afweging is vooral persoonlijke voorkeur. ja akkoord er is wat verschil in coolers maar alle koelen goed en zijn relatief stil doorgaans

aggh is goed dan neem ik asus strix gtx 970 wel maar welke kaart heb jij dan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan