Er zit een syntax fout in de code, maar ik zie niet meer waar

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Berichten
1.774
Beste leden,

Ik ben vandaag de hele dag al bezig met programmeren en er zit waarschijnlijk een syntax fout in de code. Doordat ik de hele dag bezig ben, zie ik deze niet meer (misschien herkenbaar :p)

Kunnen jullie de fout misschien ontdekken?

Als je op een <object klikt in Dreamweaver, dan wordt het gehele object gearceerd. Als ik dit op de tweede <div doe
, dan wordt er niks gearceerd. Als ik vervolgens op de </div> (waar de div hoort te sluiten klik) dan wordt alles vanaf de openings div tot het einde van het document gearceerd.

Ik moet deze fout er echt uit hebben, omdat mijn php scripts beginnen te klagen.


(Het is HTML CODE!!)
PHP:
<form id="skill" class="form-style" action="save_about_me_skill.php?id=<?php echo $skill['skill_id'];?>" method="POST" role="form" autocomplete="off">
                                                <div class="progress" style="width: <?php echo $skill['skill_percentage'];?>%; height:22px;">
                                                    <div class="progress-percent">
                                                    <input type="text" class="text-field form-control field-validation required" data-validation-type="string" id="skill_percentage" placeholder="Skill percentage" style="height:22px; width: 42px;" name="skill_percentage" value="<?php echo $skill['skill_percentage'];?>"/>%</div>
                                                </div>
                                                
                                                <span><input type="text" class="text-field form-control field-validation required" style="height:22px; width: auto;" data-validation-type="string" id="skill_name" placeholder="Skill name" name="skill_name" value="<?php echo $skill['skill_name'];?>"/></span>
                                                <button type="submit" class="btn btn-default">Save</button>
                                                
                                                </form>


Bedankt,

Tim
 
Kijk eens naar dit stukje:
echo $skill['skill_percentage'];?>"/>%</div>

Volgens mij hoort daar het % teken niet te staan?
 
Volgens mij hoeft geen slash forward bij het afsluiten van een input tag.

echo $skill['skill_percentage'];?>"/>%</div>
 
Kijk eens naar dit stukje:
echo $skill['skill_percentage'];?>"/>%</div>

Volgens mij hoort daar het % teken niet te staan?

Dit is voor de website zelf. Het moet bijv. 80% zijn en dan is de 80 de php code

Volgens mij hoeft geen slash forward bij het afsluiten van een input tag.

echo $skill['skill_percentage'];?>"/>%</div>

Ik zal deze verwijderen
 
Het was een gokje :p
 
Ik weet niet precies hoe en wat, maar ik denk dat dat de oplossing was!

Bedankt,
Als jullie het leuk vinden zal ik de website url posten als deze klaar is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan