Webbased programma op de IPad

Status
Niet open voor verdere reacties.

repsak

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2013
Berichten
22
Hallo,

Ik heb een webbased programma laten maken in India. In India om de kosten een beetje in de hand te kunnen houden. Ik werk op een school met kinderen die een ernstige spraak / taal probleem hebben. Om de kinderen te helpen met lezen moeten ze hun eigen stem kunnen opnemen en weer later laten afspelen. Ik heb gekozen voor de Ipad aangezien deze tablet veel voordelen biedt voor kinderen met beperking en dat ik elk kind op zijn of haar eigen niveau de leesoefeningen kan aanbieden. Ik heb nu al ongeveer 800 dollar betaald voor het programma.

Nu zegt de programmeur dat het opnemen met de Ipad niet kan. Klopt dit.



Op de PC werkt het opnemen en afspelen wel, maar bij elke nieuwe tabblad moet ik toestemming geven voor het gebruik van de microfoon. Wie helpt mij?



Kasper de Beer
 
De kans is inderdaad heel groot dat dit niet gaat werken op de Ipad. Omdat de de browser het opnemen van geluid via de microfoon niet ondersteund.
Graag wil ik je dit informeren ivb. met het goede doel waar je aan werkt.

Helaas weet ik nu 1, 2, 3 geen oplossing voor dit conflict.

Ik ga wel eventjes voor je verder zoeken op hoop iets te vinden of een andere gebruiker je een oplossing kan bieden!

Tot nu toe gevonden:
Script om safari geluid op te laten nemen. vereisten zijn IOS6 en dit moet ingebouwd worden in het webbased software wat je heb laten maken.
https://github.com/rioleo/safari-audiorecord-io6

Geluid opnemen doormiddel van HTML vereisten: Android 3.0 browser, Chrome for Android (0.16), Firefox Mobile 10.0, iOS6 Safari and Chrome (partial support)
Zal ook ingebouwd moeten worden in je webbased software.

Dit neemt het geluid op en upload het vervolgens.
http://www.w3.org/TR/html-media-capture/
 
Laatst bewerkt:
Hallo Kasper. Je kunt jezelf opnemen. Via de Ipad met de (ingebouwde camera). Is dat wat om het zo te doen dan zien en horen ze zichzelf. Het is maar een idee he. Groeten vanuit Nederland. Ik heb het even voor je op dropbox gezet. Het blijft even staan en haal het er over een paar dagen weer af. Oke.

IOS 6 volgens mij wat Ron al zei en minimaal IPAD 3.

KNIP

Oh oke dan zat ik dus verkeerd. Ik haal het eraf. Dank je.
 
Laatst bewerkt:
Opnemen op de Ipad

Hallo,
Ik merk dat ik wat onduidelijk ben. Open met Google Chrome (vanwege HTML 5) de browser,ga naar www.snappje.com
Log in met Michael de Beer, schuif het haar, bril en overhemd na het midden en tik op inloggen.
Daar kun je mijn programma zien. Druk op M4, Munt voor een stunt, Vervelen, Verhaal of Zinnen of woord.
De bedoeling is wanneer het kind op de rode (opname knop, rechts op het beeldscherm) drukt dat het zichzelf kan opnemen. Daarna ook kan afspelen ter controle.
Kijk maar eens rond in mijn programma. Wellicht komt er een idee waar ik iets mee kan.
Fijn dat jullie meedenken.

Note: Wij gebruiken de IPad Air bij ons op school. IOS 8...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan