Battery Calibrator [Android (non-)root] v1.7

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Berichten
1.774
Beste leden,

Hierbij mijn nieuwe app Battery Calibrator.

ic_launcher.png

Met deze app kan je de batterij specificaties in een oogopslag zien. Ook heb je de mogelijkheid om je batterij te kalibreren als je denkt dat het percentage niet goed wordt aangegeven. (voor gebruikers met root access gaat dit gemakkelijker)

Voor non-rooted gebruikers, staat er een handleiding met stappen voor het kalibreren van de batterij.

De app is nog volop in ontwikkeling, als er nog tips of suggesties zijn (ook voor bijv. een nieuwe app), laat het me weten!


PS: Als de app crasht (wat natuurlijk altijd kan gebeuren), klik dan a.u.b. op 'rapport(-eren)' of 'melden' en beschrijf uw handeling. (bijv. afsluiten of opstarten) Hierdoor krijg ik een gedetailleerd overzicht van de oorzaak van de crash, en kan ik dit ook verhelpen in de volgende update.

Update geschiedenis:

  • v1.7: De '4000 Volt' batterij spannings bug is opgelost.


Screenshots:


Screenshot_2015-05-06-20-25-39.pngtablet 7 inch screenshot.jpgtablet 10 inch screenshot.jpg

Machtigingen:
  • 'Voorkomen dat het apparaat overschakelt naar slaapmodus': een van de stappen in de handleiding is het volledig opladen van het apparaat zonder dat het scherm uit gaat. Als de gebruiker mijn app aan laat staan, hoeft deze niet de time-out uit en weer aan te zetten.
  • 'Volledige netwerktoegang': Dit is voor de uitgebreide crash analytics via Google Analytics.
  • 'Netwerkverbindingen weergeven': Dit is voor de uitgebreide crash analytics via Google Analytics.

 
Laatst bewerkt:
Hallo Tim687

Op het eerste zicht ziet het er een hele fijne app uit die eens handig zou kunnen zijn. Ik ga hem meteen downloaden en indien er problemen optreden dat ook melden natuurlijk. Veel succes met je app verder! :D
 
Beste unix,

Top!
Ik ben ook van plan om een app als deze te maken voor de specificaties van de telefoon.
Met voor de ontwikkelaars een stuur ontwikkel informatie optie ;)
 
Beste Unix,

Hoe kalibreert u de batterij? Doet u dit door het verwijderen van [batterystats.bin]? Ik ga hem zelf zeker binnenkort proberen want het zier er goed uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan