Kan AVG Free niet installeren...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Venga

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2014
Berichten
890
Hallo mensen,

Ik heb na maanden proberen het volgende op een rijtje:

  • Microsoft Security Essentials werkt niet
  • MBAM Kan ik niet installeren
  • Avast! kan ik niet installeren
  • AVG Free kan ik niet installeren

Oftewel: probleem.

Ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn, maar er zijn geen signalen van een virus... Wel staat in de lijst van programma's WS-booster van PremiumSoft, ik vermoed sterk dat dit iets is dat er niet hoort, ik heb alle mappen, registersleutels e.d. die ik kon vinden verwijderd, maar wanneer ik in het configuraiescherm op verwijderen drukt, krijg ik de melding dat dat niet kan, en dat ik bij de beheerder moet zijn, die ik zelf ben. (enige gebruiker).

Ik gebruik Windows 7 Proffesional 64-bit.

Wat moet ik doen?

Alvast bedankt,
Venga.

PS: ik heb van AVG een log: klikje.
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen,

Ik heb na maanden proberen het volgende op een rijtje:

  • Microsoft Security Essentials werkt niet
  • MBAM Kan ik niet installeren
  • Avast! kan ik niet installeren
  • AVG Free kan ik niet installeren

Oftewel: probleem.

Ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn, maar er zijn geen signalen van een virus... Wel staat in de lijst van programma's WS-booster van PremiumSoft, ik vermoed sterk dat dit iets is dat er niet hoort, ik heb alle mappen, registersleutels e.d. die ik kon vinden verwijderd, maar wanneer ik in het configuraiescherm op verwijderen drukt, krijg ik de melding dat dat niet kan, en dat ik bij de beheerder moet zijn, die ik zelf ben. (enige gebruiker).

Ik gebruik Windows 7 Proffesional 64-bit.

Wat moet ik doen?

Alvast bedankt,
Venga.

PS: ik heb van AVG een log: klikje.

Voor een programma die je niet kan verwijderen raad ik unlocker aan
http://www.filehippo.com/download_unlocker

Wat je moet dodoen is het programma installleren die unlocker
Daarna gaj naar je programmas en rechtsklik je en zeg je unlocker weet niet precies meer hoe het heet en normaal kan je dan dat programma verwijderen

Probeer ook eens revo uninstaller als het echt niet lukt en doe bovenstaaande stappen achter deze stappen hieronder

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Installeren en dan openen en dan u
Rechtsklik unlocker en dan weer eens proberen deinstalleren met die revo. En dan alles van register en andere verwijderrn

Op zicht gebeurt er niet veel met unlocker maar zo krijg je dingen weg
 
Laatst bewerkt:
Beste gast0664, zo ver ik weet deïnstalleert Unlocker geen programma's hoor. Hij unlockt en verwijderd alleen mappen en bestanden.
 
Beste gast0664, zo ver ik weet deïnstalleert Unlocker geen programma's hoor. Hij unlockt en verwijderd alleen mappen en bestanden.

Ik dacht dat hij programmas ook unlockt... Niet verwijderd natuurlijk zie men stappen

Maar revo uninstalleer ook eens proberen venga. En als admin uitvoeren


Btw venga ik zie dat je geinstalleerd hebt of iets hebt van softtonic in je log

Nooit doen
 
Laatst bewerkt:
Ik ga denk ik eerst maar eens alles verwijderen wat AdwCleaner aangeeft. Straks bericht.

Alles is verwijderd, na herstart bleek WS-booster (eindelijk!) te zijn verwijderd. Ik ga nu de installatie van AVG nog een keer proberen.
 
Laatst bewerkt:
Ook in veilig modus als admin uitgevoerd?

Die melding komt van een Anti-Virus prog die van slag is door een vervuiling.

Je kunt het probleem ook op onderstaande site voorleggen.
http://www.nucia.eu/forum/forum.php
Zitten mensen die er meer vanaf weten en beter als de andere sites waar je ook komt.;)
 
Ik zit nu in de veilige modus maar het werkt nog steeds niet. Ook dat Rogue of zo niet omdat het geen geldige Win-32 toepassing zou zijn.
 
kun je een systeemherstel doen van voor dit probleem is ontstaan?
 
Nee absoluut geen optie. Dit is trouwens al een paar jaar een probleem.
 
Hú?
Al een paar jaar?
Tijd voor een schone installatie, ben er geen voorstander van maar in dit geval.....

Nog op Nucia geweest?
 
Ik kreeg geen bevestiging van mijn account registratie :(

Aangezien ik deze pc gebruik voor zaken als school e.d. is een schone installatie echt geen mogelijkheid.
 
We gaan het zien. Moet er wel even een keer de tijd voor hebben :D

In hoeverre loop ik risico dingen kwijt te raken?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan