virus op Mac Os ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomukke71

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Berichten
71
Ik denk dat ik een virus heb opgelopen met het programma Bittorrent, ik wilde muzieknummer downloaden, maar kreeg al gelijk een melding dat er een virus was gesignaleerd. Of ik het gelijk wilde opruimen klikte ja, en kreeg gelijk een venster met Mac Keeper te zien. Is het raadzaam om dat programma te gebruiken? Mijn Mac book pro met 16 Gb geheugen is nu wel trager geworden. Ik heb dus Mac Keeper niet gebruikt. Wat is een goede manier om te zien of er werkelijk een virus is geïnstalleerd?
 
ik gebruik ook yosemite van osx mac ,mac keeper is echte rommel dus niet installeren oke!
verwijder die mac keeper in je programmas,sleep het icoon in je programmas naar je vuilbak en het is compleet verwijderd ....
daarna zou ik zoals ik het gedaan heb, naar je app store gaan en daar bitdefender scanner downloaden en je mac even een scan beurt geven om te zien of alles van rommel weg is ;)
 
ik heb een probleem met Eset. Ik kan geen DvD meer kijken, de imac gooit hem er uit. Wat te doen??

gr mart
 
waarom heb je eset antivirus op je imac staan, dat is helemaal niet nodig :confused:
 
Ik heb liever dat jullie antwoord geven op de vraag wat ik moet wijzigen in het programma om de DVD te kunnen zien. Verder heb ik een enkele keer last van ad-ware en nu niet meer.
 
volgens mijn ervaring komt het of door eset of dat de dvd niet leesbaar is en daarom je imac de dvd eruit gooit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan