Windows 10 sownloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Berichten
827
Hallo, op mijn laptop staat nu een icoontje van Windows, als ik daarop klik kan ik Windows 10 downloaden.
Nu wil ik dit niet meteen gebruiken, maar ik heb begrepen dat ik het niet tijdelijk op een externe schijf of Dvd's ed kan zetten.
Nou heb ik nog wel een oude Apple laptop (Lion) maar het dat zal ook niet kunnen denk ik?
Ook geen idee meer hoeveel ruimte daarop zit.
Er zit dus niks anders op dan het te laten voor wat het is of het meteen te gaan gebruiken?
 
Nee, je kunt hem reserveren en je hebt een jaar de tijd om hem op te halen.
En geen idee wat je kunt gaan downloaden en of dat het een zelfstandig bestand wordt, vermoed van niet.
 
Laatst bewerkt:
Kan het dus niet overzetten (als ik hem heb) op de oude Apple?
 
Nee, je kunt hem reserveren en je hebt een jaar de tijd om hem op te halen.
En geen idee wat je kunt gaan downloaden en of dat het een zelfstandig bestand wordt, vermoed van niet.

Je kan het pas downloaden als hij uitkomt maar reserveren kan je nu al wel
 
Kan het dus niet overzetten (als ik hem heb) op de oude Apple?

Zoals gezegd zal het vermoedelijk geen zelfstandig bestand zijn die je dus op een andere PC kan zetten, ze zijn natuurlijk ook niet van lotje getikt bij Microsoft hè ;)
 
Nee dat zijn ze bij Microsoft zeker niet, ha ha! Daarom vertrouw ik die gratis update ook niet helemaal
en wil ik hem niet op mijn gewone laptop.
 
Er is niks mis met die update hoor, is gewoon orgineel van Microsoft, ik heb hem ook. Maar het is echt een update en je hebt er niks aan voor op een andere PC. Ik bedoelde ermee dat ze jou geen gratis W10 versie laten downloaden voor installatie op een willekeurige PC, snappie ?
 
Snap m! Moet een oude laptop oid hebben waar al Windows opstaat.
Maar toch, ze geven het zomaar gratis hé..............................
 
Je kunt Windows 10 vanaf 29 juli 2015 downloaden, je kunt dit een jaar lang gratis doen. Alle verdere updates zijn dan ook gratis.
 
Oké, maar ik kan het bijna niet geloven....
Heb net zo`n idee dat wij de proefkonijntjes zijn
en als alles goed loopt zit je eraan vast en komt de nieuwe
Windows 10 uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Windows 7 stond al op de laptop. Eigenlijk ben ik hier blij mee ik was niet zo kapot van Windows 8.
Vandaar dat ik ook nog twijfel of ik het moet doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan