spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Door mijn firewall uit te schakelen heb ik eindekijk weer spotnet op mijn pc geinstalleerd . Maar als ik nu een film wil downloaden krijg ik de melding van foutcode 903. En als ik firewall weer uitschakel en spotnet aanklik dan krijg ik de melding dat er al een versie van spotnet loopt. Dus wie weet hier raad mee..???
 
Ik ga er een dezer dagen eens rustig voor zitten,want ik moet er nu te veel vanaf. (te druk ) . Maar in ieder geval bedankt voor je moeite. En je hoort van me...
 
Ik heb dus Firewall helemaal uitgeschakeld en spotnet geinstalleerdDaarna heb ik Firewall er weer opgezet. Ik heb hem ook op interactief gezet. Maar wil ik een film downloaden dan krijg ik de melding ...an attempt was made to acces a Socket in a way that is forbidden (903 ). Dus nu hoe verder ....???
 
Maar heb je dit ook uitgevoerd in een command box die als administrator is gestart?
netsh winsock reset
 
Ja dat heb ik net gedaan,maar het resultaat is hetzelfde..Ik heb Hitnews. Ik heb met het aan melden i.pv. Hitnews.com nu Hitnews.eu gebruikt. Vervolgens spotnet geinstalleerd en bij het zoeken van reacties geeft hij aan Dat er een uitzondering is opgetreden van het type system.outofmemory exception.Dat klik ik dus weg en vervolgens komen de films van spotnet op het scherm. Klik k dan een film aan dan krijg ik de melding ....Unable to open database file...Dus......!!!!
.
 
Laatst bewerkt:
Na lang zoeken heb ik waarschijnlijk het probleem gevonden. Ik heb geprobeerd om de oude versie er op te zetten 1.7.6 spotnet en zo het er nu zich laat uit zien is het probleem opgelost. Ik heb nog geen foutmeldingen gehad, maar ik sluit niks uit Bedankt voor jullie ondersteuning alvast.....voorlopig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan