In mijn vorige thread gebruik ik een vba recordset die meerdere rapporten na elkaar afprint, (indien deze werden aangevinkt door de gebruiker in een formulier met subformulier).
Nu zouden onze dames graag voor het startten van de printreeks de printerinstelling op duplex kunnen zetten (en de lade kiezen zou nog een pluspunt kunnen zijn)
Voor een enkelvoudig rapport is dit geen probleem via het opnemen van de regel "RunCommand acCmdPrint" in de printopdracht van dat ene rapport.
Bij de recordset lukt dat niet; plak je de regel ervoor dan print je het formulier ipv de rapporten; plak je 'm erna of erin dan loopt de recordset niet.
Of hoe op te lossen?
Even hieronder een deel van de code
Nu zouden onze dames graag voor het startten van de printreeks de printerinstelling op duplex kunnen zetten (en de lade kiezen zou nog een pluspunt kunnen zijn)
Voor een enkelvoudig rapport is dit geen probleem via het opnemen van de regel "RunCommand acCmdPrint" in de printopdracht van dat ene rapport.
Bij de recordset lukt dat niet; plak je de regel ervoor dan print je het formulier ipv de rapporten; plak je 'm erna of erin dan loopt de recordset niet.
Of hoe op te lossen?
Even hieronder een deel van de code
Code:
Set rs = dbsCurrent.OpenRecordset("select Tbl_documenten_benamingen.* " _
& "FROM Tbl_documenten_benamingen " _
& "WHERE Directprintcontract = True And Directprint = True And RES = True" _
& "ORDER by Directprintcontractsort asc")
'Printerinstelling dialoog scherm openen
RunCommand acCmdPrint
If (Not rs.EOF) Then
rs.MoveFirst
Do Until rs.EOF = True
stDocName = rs("Documentnaam")
strWZC = rs("WZC")
strfamilie = rs("Familie")
strapotheek = rs("Apotheek")
If strWZC = True Then
stLinkCriteria = "[BNummer] = " & Me!TxtBNummer.Value
DoCmd.OpenReport stDocName, acViewNormal, , stLinkCriteria, , "Exemplaar WZC" & "|" & "Residentieel"
DoCmd.Close acReport, stDocName, acSaveNo
End If
If strfamilie = True Then
DoCmd.OpenReport stDocName, acViewNormal, , stLinkCriteria, , "Exemplaar familie" & "|" & "Residentieel"
End If
If strapotheek = True Then
DoCmd.OpenReport stDocName, acViewNormal, , stLinkCriteria, , "Exemplaar Apotheek" & "|" & "Residentieel"
End If
rs.MoveNext
Loop
End If
rs.Close
Set rs = Nothing
dbsCurrent.Close