Agenda bijhouden + meldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0664

Banned
Lid geworden
27 jul 2014
Berichten
499
Dag mensen,
Wist niet waar ik dit moest posten

Omdat ik geen routine heb in het maken van een deftige en duidelijk agenda, en het een warboel is in mijn hoofd op sommige momenten wou ik even deze vraag stellen en iemand me zou kunnen helpen.


Wat wil ik gebruiken, outlook agenda. Maar als er betere alternatieven zijn hoor ik het graag(ik heb windows phone en windows laptop + android tablet)

Wat wil ik doen?
Een agenda bijhouden met alle belangrijke dingen en gewone dingen. Van de belangrijke dingen wil ik een melding op al mijn apparaten krijgen, indien mogelijk op mijn telefoon ook offline meldingen op het moment zelf en een dag voordien. Van de mindere belangrijke dingen zou ik graag een dagelijkse reminder krijgen en soms een wekelijkse reminder maar dat hoeft niet op al mijn apparaten.

Belangrijke dingen denk ik maar aan schooltaken, enzovoort.
Mindere belangrijke dingen, zijn verjaardagen, feestdagen, moederdag/vaderdag, noem maar op.

Wat doe ik hier best voor?
Gebruik ik mijn outlook agenda of is dat niet uitgebreid genoeg?
Ik denk bijvoorbeeld een samenwerking met een alarm(alhoewel er niet oneindig veel alarmen zijn op men telefoon)
Ik zou zoveel mogelijk online doen maar op men telefoon wil ik ook offline meldingen krijgen(heb telefoon altijd bij)


Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
om op al je apparaten outlook agenda te kunnen gebruiken heb je wel iets meer nodig dan alleen outlook.
een outlook exchange mailbox is dan nodig.
maar in jou situatie zou ik voor een wegbase mail account gaan.
Bijvoorbeeld gmail dat kun je op elk apparaat instellen en daarin zijn genoeg meldingen in te stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan