1 uur tijdsverschil bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene79

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2015
Berichten
164
Hallo Allemaal,

Ik zie iets vreemds staan in FileZilla namelijk dat de bestanden op mijn server twee uur tijdsverschil hebben, ik heb zowel op mijn server als ip camera en op mijn mac de tijden exact het zelfde staan, waarom komt dat het uur tijdsverschil vandaan komt en wat zijn de mogelijkheden om dit aan te passen of is dit normaal ?
Ik voer een screenshot bij voor de duidelijkheid.

2poxe1k.png
 
Probleem is al opgelost, het vreemde is dat in de Ip camera de tijd niet op Amsterdam kan zetten daarom loopt de klok van de camera verkeerd.
261dniu.jpg
 
Je hebt nu dus een instelling GMT +2. Dan krijg je inderdaad een verschil. Juiste tijdzone is GMT +1 voor Nederland. Maar niet alle apparaten ondersteunen een aanpassing voor zomr- winterrijd.

Bij tijdserver kun je voor nederland het best nl.pool.ntp.org invullen.
 
Klopt, GMT +2 staat hij nu dan is de tijd wel juist. Ik heb ingevoerd nl.pool.ntp.org en heb dan op om Amsterdam gezet GMT +1 maar dan krijg ook een uur tijdsverschil.
Ik laat hem gewoon zoals het stond dan heb ik de juiste tijd.
 
Wel in het najaar dit dan weer terugzetten naar GMT +1 :)
 
Ja dat weet ik, ik heb dat ook geprobeerd als ik hem op gmt +1 zet loopt hij ook 2 uur verkeerd. De camera tijd heb ik handmatig goed gezet maar de bestanden op de server die ik bekijk in filezilla blijven verkeerd staan. De tijd van filezilla staat ingesteld op systeem tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan