Centrale online

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boxman

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Berichten
87
wie heeft ervaring met bellen via internet (VOIP denk ik) en dan met een centrale online waarin ik telefoontjes
kan doorschakelen etc, hoe werkt dat dat en wat moet er voor aanpassen op gebied van hardware???
 
Hoe bedoel je "centrale online" ? In je eigen netwerk? ander netwerk? is alles voip end-to-end? waar doe je hand-over naar vast/mobiel telefonie indien de andere partij geen voip heeft? of hoeft dat niet? Indien wel, doe je de hand-off lokaal via eigen lijnen of huur je de capaciteit ergens anders?

Iets meer informatie graag, want zonder meer achtergrond weten we niet wat je nu precies wil bereiken.
 
dat is dus eigenlijk de vraag ook van mij ik hoor allerlei dingen over VOIP etc.

wat ik wil is mijn 2 telefoonnummers die binnenkomen in mijn glasvezelrouter via een online 'centrale' laten lopen

waar ik in kan stellen:
- dat mijn mobiele nummer ook gelijk wordt gebeld wanneer mijn vaste nummer wordt gebeld
dus én/én dus niet doorschakelen zodat mijn vaste lijn niet meer overgaat dan hoef ik niet telkens de doorschakeling
in en uit te schakelen bij vertrek en aankomst huis

- waar ik in kan stellen dat mijn gesprekken worden opgenomen

- waar ik een antwoordapparaat kan instellen en afluisteren

dat soort dingen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan