Nederlandse TV in het buitenland via Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nilicaal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jun 2015
Berichten
4
Goedenavond mensen van helpmij.nl,

Allereerst wil ik graag zeggen dat ik hoop dat ik in het goede forum heb geplaatst... excuus mocht dit niet het geval zijn.

Ik zit met het volgende probleem.
Ik ga over een paar weken een week naar Ierland. Daar ga ik voor een Nederlandse kennis proberen TV te regelen.
Zij willen dit graag doen via internet. Dus zonder kabelaansluiting. (Dit omdat ik had vernomen dat dit illegaal is in combinatie met een Nederlands zenderpakket).
Zij hebben nog geen aansluiting, geen provider, niets. Dus alle opties voor aanschaf zijn bij wijze nog mogelijk.
Mijn idee was dat zij de Nederlandse zenders (tegen betaling neem ik aan) op internet zouden kunnen kijken, echter lees ik dat veel Nederlandse Apps (zoals die van KPN) alleen binnen NL werken.
Zij hebben een PC, laptop en tablet op de locatie. Het liefst ontvangen zij op alle TV, maar als dat niet mogelijk is, is dat jammer.
Mocht er aanvullende informatie nodig zijn, hoor ik dat graag !

m.v.g.
Niels
 
welkom bij helpmij.nl

Niels,

Het makkelijkste is als je een satelliet ontvanger neemt.
goed afstellen en de free to air zenders zijn te bekijken.
Wil je het anders dan is tunnelbear een uitkomst.
Je kunt dan bijvoorbeeld het tv pakket van kpn in ierland bekijken.
Het gratis pakket zal te weinig zijn maar voor een paar euro kun je onbeperkt kijken.

Mag ik vragen waar in ierland je dit gaat doen, ik kom zelf namelijk al jaren in galway.
 
Goedemorgen,

Excuus voor het late antwoord, ik heb een flinke verkoudheid opgelopen en vandaar dat ik mijn vraag even links heb laten liggen.

Mijn dank is groot wat betreft uw antwoord, ik ga die 2 mogelijkheden bekijken en zal nog even opzoeken waar ik naartoe ga :) (de tickets zijn geregeld via die kennis en ik word daar opgehaald dus weet nog niet zo goed hoe de plaats heet.)
Het is een klein aantal kilometers van Dublin af :)

M.v.g.

Niels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan