Avast verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

petbar

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
129
Hallo,
Ik heb op mijn netbook met Windows 7 pro 2 anti virus programma's geinstalleerd, AVG en Avast. Nu hoorde ik van mijn computerwinkel My Com dat ik beter een van deze 2 kan verwijderen. Ik heb ervoor gekozen Avast te verwijderen. Via de gebruikelijke weg configuratiescherm enz. lukt dit niet.Ik kom dan op een scherm " Profiteer van .... " en er is geen knop verwijderen. Hoe kan ik nu Avast verwijderen, is er ergens een removal tool te downloaden?
Met dank voor de moeite van het antwoorden, ik vind het geweldig dat jullie dit allemaal belangeloos doen.
 
Kijk naar deze link. Bij Avast kun je namelijk een programma downloaden dat de installatie ongedaan maakt, en die voer je (liefst) in Veilige modus van Windows uit.

Tijs
 
Dat staat het gewoon in die webpagina aangegeven, je kunt gewoon klikken op de Safe mode link aldaar! Hier dus, uitgesplitst per Windows versie, waar je kunt klikken... :rolleyes:

De volgende keer beter lezen, de links die ik geef bevatten ruim voldoende informatie. :shocked:

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels heb ik Avast kunnen verwijderen. Via CCleaner, na het scannen en wat bladeren kom je op een pagina waarbij je eenvoudig een aantal programma's kan verwijderen. Zo heb ik het voor elkaar gekregen, zonder verder removal tool.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan